Hallo,
Als ik bij de online test van Belgacom nakijk of VDSL2(HD tv) beschikbaar is krijg ik 2 verschillende antwoorden.
Als ik nieuwe klant kies, staat er dat HD kijken beschikbaar is op 3 tv's. Als ik echter de optie Belgacom klant kies is HD kijken niet beschikbaar, en slecht 1 tv niet-hd.
Wat is hiervan de verklaring en zijn er al dan niet toekomstplannen voor vdsl2 op mijn lijn? Ik wacht nu al een goed jaar en half op een duidelijk antwoord.
mvg
Piet
sb228533
Bladzijde 1 / 1
Bel anders eens naar klantendienst 0800 22 800 of suur een persoonlijk bericht aan Eva zodat ze het kan navragen:
Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
tsja, ik veronderstel dat de test op lijnnummer nauwkeuriger is (terugkoppeling DARE) dan de test als nieuwe klant die vermoedelijk zal gebeuren op basis van een adres.
maar dit is maar een gissing van mijnentwege
mvg
maar dit is maar een gissing van mijnentwege
mvg
Inderdaad xenne ik denk ook dat op basis van lijnnummer het meest exacte is maar mss is het toch best dat hij bevestiging vraagt.
Vg.
Vg.
Vragen kost nog altijd niks bij Belgacom.... Da's bij Telenet wél even anders...
heb pb gestuurd naar eva. Deze namiddag nog maar eens bellen naar de klantendienst.
groeten
groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.