beschikbaarheid HD

  • 30 March 2012
  • 4 reacties
  • 395 Bekeken

ik ben nu sinds 1.5 jaar klant bij Belgacom TV + Internet , Vaste telefonie en mobiel. Nu zou ik wel graag hd kunnen ontvangen op mijn (2) televisie(s). Wat kan ik hiervoor doen?

4 reacties

in de eerste plaats kijken of hd mogelijk is via test op:
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_custombody/acb_webcheck_RES.page?


indien mogelijk moet je evt de overschakeling nog aanvragen van adsl naar vdsl2, bbox2 heb je ook nodig en natuurlijk een hd decoder(s)

mvg
niet mogelijk.... echt een grote teleurstelling..... en vanaf wanneer zou dat wel kunnen ?
Reputatie 5
Badge +3
0800 22.800
(gratis )
Openingsuren:
Klantendienst:
Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22 u
Zaterdag: van 8 tot 22 u

Bellen naar de klantendienst.

Mvg

Reputatie 4
Badge +1
  1. Doe zeker ook nog eens de check als !!"Nieuwe Klant". Enkel op die manier hebt u zekerheid over de hoogst mogelijke performantie die op uw adres beschikbaar is.
  2. D.m.v. check als "Belgacom klant" zijn de potentieel beschikbare hardware (herroutering genaamd) upgrades helaas niet (altijd) zichtbaar.
nb: Dixit Eva blijft de upgrade voor Belegacom klanten verder gratis (allé op voorwaarde dat check "Nieuwe Klant" positief is).

Aandacht

Ik heb in het verleden reeds paar vrienden deze tip gegeven omdat dit op de site van Belgacom bij mijn weten niet vermeld wordt en ook weinig gekend is in de shops.

Vgr

Reageer