Skip to main content
Beste

Bij het kijken op deze link voor de aanwezigheid voor belgacomTV krijg ik verschillende resultaten

http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl

Als ik mijn anders intyp als non-belgacom klant, kan ik 3 televisies silmultaan aansluiten, met 2 in HD.

Als ik echter aanduid dat ik belgacomklant ben, en mijn telefoonnummer intyp, dan heb ik maar 2 televisies simultaan zonder HD. Dit kan toch onmogelijk kloppen en is erg verwarrend, zoniet misleidend.

Kan iemand hier enige opheldering over geven?

Met vriendelijke groeten

Is inderdaad absurd....

als nieuwe klant wordt er meer lucht verkocht eh :)

Eenmaal klant, dan krijg je de helft minder omdat je tegen dan hun loze beloftes al doorhebt :$

Hmm, typo - anders is natuurlijk adres.

En dit is gewoonweg foutief. Het spreekt elkaar volledig tegen. Ik weet echter niet hoe bindend deze "testen" zijn.

Misschien kan iemand van belgacom meer opheldering geven?

gewoon naar 0800 22 700 bellen (technische helpdesk) en daar eens vragen zelfs op zaterdag en zondag zijn ze beschikbaar en 't is nog gratis ook!

Ik vermoed dat bij "nieuwe klant' het komt doordat men geen correcte lijnmeting kan doen, maar uitgaat van een 'schatting' op basis van enkele gekende gegevens voor dat adres.

In dat geval heeft men namelijk niet meteen een zicht op de echte waardes van de lijn maar doet men een forecast op basis van de gegevens die voorhanden zijn die achteraf misschien toch niet zo positief zijn.

Bij een bestaande klant zal men dit doen op basis van een 'meting'?

Ik heb naar de lijn gebeld die ricy heeft voorgesteld. Deze hebben me doorverwezen naar een andere lijn (de algemene klantendienst).

Hier wisten ze me te vertellen dat alle lijnen normaal in orde staan. Ik sta nu nog op ADSL2 + TV, maar wanneer BelgacomTV actierf wordt, wordt in de centrale ook automatisch de lijn vervangen, zodat ik toch HD zou moeten ontvangen (en VDSL2 zou moeten hebben).

Maandag wordt het normaal gezien geactiveerd. Ik zal nog even updaten of het dan in orde is gekomen.

interessant gegeven dat ze vdsl2 maar aktiveren als je tv erbij pakt. dank voor de melding

mvg

Beste Funzlesphons,

Goed om te horen dat VDSL2 mogelijk is.

Graag wou ik nog even vermelden dat Belgacom TV geen vereiste is voor VDSL2.

U kan VDSL2 aanschaffen voor een eenmalige activatiekost van 50EUR.

Naarmate de verschillen in de metingen lijkt wat Axs voorstelt het meest logische.

Indien u mij uw abonnementsnummer doorstuurt kan ik u de waarden geven die correct zijn.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer