Vraagje aan Eva.
De laatste 4 jaar pols ik met regelmaat naar de beschikbaarheid van Belgacom digitale TV. Tot nu toe is het resultaat nog steeds negatief. Ik heb al via de helpdesk geinformeerd, maar veel info kon die me niet geven, behalve het statement om regelmatig de website na te kijken.
Ondanks alle reklame, promoties, e.d. die er gemaakt wordt omtrent digitale TV, is het merkwaardig dat centraal gelegen klanten toch nog geen beschikbaarheid hiertoe hebben...
Is er een andere mogeljikheid om een planning te verkrijgen?
Thanks.
Bladzijde 1 / 1
beste
voor vdsl2 moet er een glasvezelkabel getrokken worden om de ROP te verbinden met het BGC glasvezel netwerk. in de meeste gevallen breken zie hiervoor enkele straten open. die werken moeten toegelaten worden door de gemeenten, meestal gaan die proberen om die werken te combineren met andere werken, bv heraanleg van nutsvoorzieningen. dus de vdsl Belgacom planning is hier ook afhankelijk van. er is wel degelijk een planning, en je kan evt vragen aan Eva of jouw gemeente reeds in de planning opgenomen is
mvg
voor vdsl2 moet er een glasvezelkabel getrokken worden om de ROP te verbinden met het BGC glasvezel netwerk. in de meeste gevallen breken zie hiervoor enkele straten open. die werken moeten toegelaten worden door de gemeenten, meestal gaan die proberen om die werken te combineren met andere werken, bv heraanleg van nutsvoorzieningen. dus de vdsl Belgacom planning is hier ook afhankelijk van. er is wel degelijk een planning, en je kan evt vragen aan Eva of jouw gemeente reeds in de planning opgenomen is
mvg
Wij zitten met hetzelfde probleem, en het blijft maar duren, eerst werd ons begin dit jaar beloofd dan later april en nu hebben ze weer geen idee wanneer wij aan de beurt zijn, maar we kunnen zo toch maar de kabel blijven betalen willen we 2 tv kunnen bekijken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.