Berichten in praatbarak

  • 28 December 2015
  • 59 reacties
  • 1623 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 36 reacties
Ik vind dat op deze plaats zaken moeten besproken kunnen worden die niet thuis horen bij PX tv. Waarom wordt het dan ook de praatbarak genoemd als er voor PX andere keuze mogelijkheden zijn om vragen te plaatsen. Als deze vraag nu weer wordt verwijderd dan kan ik ze in het vervolg beter tussen andere treads van klanten gooien, want heeft het hier toch geen zin meer dat ik hier post want jij verwijdert toch alles wat ik hier zet.

59 reacties

Aan allen zeer prettige eindejaarsfeesten,

Elsa
Badge +4
Voor alle forum leden en Proximus klanten prettig oudejaar !!! 😃
Reputatie 7
Badge +6
Gezellige eindejaarsfeesten iedereen ! 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Prettig eindejaar allemaal.
En hou het veilig, op de weg, met de drank, met het vuurwerk (denk aan de dieren). :8
En veel TV plezier in 2016.
Reputatie 6
Badge +2
Marleen zal zonder vuurwerk moeten stellen want in Brussel is die afgelast, alternatief is dat het vuurwerk in Antwerpen rechtstreeks zal uitgezonden worden op één.
Of anders naar Oostende gaan, vuurwerk aan zee. :8
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor je 'bezorgdheid', Alexander, maar er zijn hier genoeg halvegaren , pardon, enthousiastelingen, die al meer dan een week voortdurend voetzoekers afsteken, om dat vuurwerk geknal te compenseren ! :S

Nog eens: maak er een plezierige avond van, wij doen dat zeker.

Plus voor iedereen: een voorspoedig Proximus jaar !
Reputatie 7
Badge +3
En Marleen, is alles vlot verlopen met het vuurwerk ? Niet teveel geluidsoverlast gehad ? Hier waren ze allemaal "braaf". In onze wijk geen vuurwerk en verder door heel veel vuurwerk tot 00u30, daarna alles stil. Om 4u30 heeft het nog even geknald, maar dat was heel in de verte. Zo mogen ze het hier wel houden. De beestjes hebben er geen last van gehad. 🆒
Reputatie 7
Badge +6
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Elma, ik denk dat ze dat onafgestoken vuurwerk van het de Brouckère plein uitgedeeld hebben aan de inwoners, want het heeft hier geknald tot laat in de nacht.
Het waren echt geen champagnekurken .:S

Voor Proximus moet het wel een mooie avond geweest zijn trouwens met al dat mobiel data verbruik: de SMS van 2016: de selfie !
Reputatie 7
Badge +3
Oei dat is minder. Hopelijk heb je nu een rustige dag gehad.

Ook van mij een gelukkig (Proximus) Nieuwjaar. 😃

Reageer