Skip to main content
Ik kreeg onlangs berichten van Proximus dat mijn kaart binnenkort gedeactiveerd wordt. Ik heb nochtans al voor 15 euro aan belkrediet bijgeladen. De berichten wijzen me enkel door naar de proximus-site. Hoe kan ik voorkomen dat mijn kaart wordt gedeactiveerd?
Misschien kan dit helpen:

Op de Proximus support site staat de volgende informatie:

' Tijdens de laatste 5 dagen waarop uw herlaadkaart geldig is, hoort u een verwittigingsbericht wanneer u een oproep tot stand brengt.

Na de vervaldag kunt u niet meer bellen, sms-en enz. U hebt dan nog 7 dagen om te herladen, zodat u uw Pay and Go kaart opnieuw kunt gebruiken .'



Om te weten hoelang uw Pay and Go kaart nog geldig is: Vorm #121# op uw GSM en druk op de beltoets of bel naar het gratis nummer 1911.



Als je op tijd hebt herladen, zal er dus geen probleem zijn. Anders zal je nummer helaas wel vervallen.



Zie dus ook:

www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
bel best eens naar 0800 22 800 aangezien je al 15€ gestort hebt loopt er duidelijk iets verkeerd of stuur een privébericht aan Het Proximus Team met je klantnummer/gsmnummer

Reageer