Beantwoord

Bereikbaarheid Proximus per mail

  • 8 February 2017
  • 30 reacties
  • 922 Bekeken

Waarom is proximus niet meer per mail bereikbaar aub?
Nu worden we écht in een cirkeltje gestuurd van het ene dropmenu naar het andere, zónder ook maar érgens een optie "mail ons" terug te vinden.... we moeten zelf bellen en krijgen telkens iemand anders aan de lijn aan wie we steeds opnieuw het probleem moeten uitleggen! Zeer onprofessioneel voor zo'n bedrijf als Proximus! Met een mail was het stukken beter!
Blijkbaar zijn de call center medewerkers er zelfs niet van op de hoogte dat die mail optie niet meer beschikbaar is!! Ongelofelijk!
Hoe meer jullie "proberen" """verbeteringen/veranderingen""" op de Proximus website aan te brengen, hoe slechter het wordt...!
Het is ECHT WAAR een tijdrovende bezigheid om Proximus
1/ te proberen contacteren
2/ een oplossing voor het probleem te krijgen
DOE daar aub ASAP iets aan!!!
icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 February 2017, 16:25

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Isabel,

De dossierbeheerder heeft ons laten weten dat ze met jou contact heeft gehad.

Groetjes,

Antonella
Beste
(klantnummer 613357324)
EINDELIJK was alles in orde, alles geregeld, jullie hadden het abonnement aangepast naar het juiste abonnement (zoals het van in het begin gevraagd was geweest) en er was van jullie kant uit een tegemoetkoming geweest, een compensatie ivm de factuur van vorige maand.
Nu, heel toevallig wou ik toch nog eens controleren online of de factuur voor april in orde is, en wat zie ik, WEERAL een fout van jullie, een factuur van 196 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij kreeg berichten ivm het terugbrengen van de decoder, terwijl dit TOTAAL NIET MOEST. Zie reactie van uw collega hierboven : tina b, 1 maand geleden - Dag Isabel, natuurlijk heeft men de decoder nodig om tv te kunnen kijken. Ik laat dit onmiddellijk nakijken, gelieve de decoder dan zeker nog niet terug te sturen. Vriendelijke groeten Tina .

Hij heeft van in het begin een abonnement gevraagd BASIC voor gewoon televisie en internet, en zoals alle andere klanten krijg je hierbij een decoder die je huurt. Dus ik snap niet waarom hij berichten kreeg van het moeten terugbrengen van de decoder.
En nu, factureren ze deze decoder dus.

Kijk, ik ben het echt zo kotsbeu, de communicatie tussen de verschillende diensten van proximus zit blijkbaar niet goed!
Graag dus nu ZO SNEL MOGELIJK deze factuur aanpassen, zodat hij alleen zijn abonnement betaalt (op factuur staat er 47 euro, voor zijn pack), maar de 149 euro voor de decoder zal hij dus NIET BETALEN !!!!
En indien er weer fouten gemaakt worden, verwachten wij weer een compensatie van jullie, want het mag nu echt eens stoppen met al deze zever. Er zijn alleen nog maar problemen geweest sinds hij zich klant gemaakt heeft bij jullie.
Mijn excuses voor de manier hoe ik naar jullie schrijf, maar u kan begrijpen dat ik met enorm veel frustraties zit op dit moment !
Indien u telefonisch contact wilt opnemen, bel dan naar mij 0485 71 42 30, want Kone Saidou kan overdag zijn gsm niet gemakkelijk beantwoorden op het werk.
Mvg
Isabel Van Herp
Reputatie 7
Badge +3
Dag Isabel,

De decoder werd ten onrechte opgezegd, alvast mijn excuses hiervoor.

Ik heb nu de decoder terug geactiveerd en de kost van 149 euro gecrediteerd. Creditnota 6793258148 zal verstuurd worden per post. Het te betalen bedrag is nu nog 47 euro.

Groetjes,

Antonella
Ik kan ook niet aanloggen...
En geen enkele manier om de "server erros" die ik krijg te melden ...
Geen email mogelijk..
WatEenGedoe voor een bedrijf waar zou van verwacht worden dat communicatie een prioriteit is..
Vergeet die domiciliering maar .. Ik zoek wel een andere oplossing.
Beste collega's ge-enerveerde klanten (zonder koninkrijk..) . Bij Telenet werkt de klantendienst prima.
T'is maar een hint
En ik ga hier echt niet alle 28 reacties lezen om te zien of er misschien toch iets nuttig instaat...
Als je wilt aanloggen in MyProximus dan zou dit nu niet abnormaal zijn dat het niet lukt aangezien Proximus aan het werken zijn aan MyProximus

Reageer