Als je problemen hebt met je aansluiting kan je niemand bereiken . Alleen een automatisch antwoord en dan wordt de lijn verbroken. Heb alle manieren geprobeerd . Kan geen antwoord krijgen. Het enige dat je te horen krijgt is een automatisch bericht met daarop verontschuldigingen voor de storing. Is dit klantenbinding ? Is dit service? Ben 6 maanden bij proximus . Ze hebben al 3 maal mijn oprit opengebroken voor een nieuwe las . Nu weer problemen . Ben gaan kijken naar de wegenwerken waar men de beschadiging heeft aangebracht . Niemand aanwezig om deze te herstellen.
Dus nu zonder internet , zonder Tv en zonder antwoord wanneer alles terug zal werken. Zal iedereen duidelijk maken om een andere provider te nemen. Proximus heeft geen klantendienst en geeft geen service .
Bladzijde 1 / 1
stuur anders een privébericht als ze hier na een tijd ook niet moesten reageren,
doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Orka
Het is zeker niet de bedoeling om je zo ontevreden achter te laten
kan je me via privébericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik wat er gaande is op je nr
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Het is zeker niet de bedoeling om je zo ontevreden achter te laten
kan je me via privébericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik wat er gaande is op je nr
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.