Skip to main content
Als je problemen hebt met je aansluiting kan je niemand bereiken . Alleen een automatisch antwoord en dan wordt de lijn verbroken. Heb alle manieren geprobeerd . Kan geen antwoord krijgen. Het enige dat je te horen krijgt is een automatisch bericht met daarop verontschuldigingen voor de storing. Is dit klantenbinding ? Is dit service? Ben 6 maanden bij proximus . Ze hebben al 3 maal mijn oprit opengebroken voor een nieuwe las . Nu weer problemen . Ben gaan kijken naar de wegenwerken waar men de beschadiging heeft aangebracht . Niemand aanwezig om deze te herstellen.

Dus nu zonder internet , zonder Tv en zonder antwoord wanneer alles terug zal werken. Zal iedereen duidelijk maken om een andere provider te nemen. Proximus heeft geen klantendienst en geeft geen service .
stuur anders een privébericht als ze hier na een tijd ook niet moesten reageren,

doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Orka



Het is zeker niet de bedoeling om je zo ontevreden achter te laten

kan je me via privébericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?

dan kijk ik wat er gaande is op je nr



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg

jonathan

Reageer