Bereikbaarheid facturatiedienst

  • 6 December 2013
  • 0 reacties
  • 173 Bekeken

Badge

Is het nog normaal te noemen dat ik intussen al meer dan een halfuur naar dat irritante toontje zit te luisteren om de facturatiedienst te bellen ???


Gaat er misschien eindelijk eens een lichtje branden dat er zeer veel gefactureerd wordt waar de klant op voorhand NIETS van weet ???


Zou het niet eens hoog tijd worden dat BC vanaf het begin duidelijk en eerlijk is met betrekking tot extra kosten die het overschakelen naar een ander pack met zich meebrengt ???


Na 35 min eindelijk iemand aan de lijn en wat blijkt ???


Zij hebben weeral iets gefactureerd wat niet hoort , dus ZIJ maken weeral eens een fout waardoor ik genoodzaakt ben om minimum een halfuur aan de lijn te hangen .


Dus als ZIJ vanaf het begin hun facturen eens correct versturen , niet zomaar dingen aanrekenen zou het al een veel kortere wachttijd zijn .

0 reacties

Geen reactie

Reageer