Vraag

Ben ik weer bedrogen?

  • 2 December 2016
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 15 reacties
OP 17 november ben ik overgestapt op familus, ik ging binnen de 10 dagen een code ontvangen voor Netflix.
Raad eens ! Niks ontvangen, ik belde reeds naar de klantendienst, 40 minuten wachtmuziekje " al onze medewerkers zijn momenteel...." een vriendelijke dame luisterde naar mijn verhaal vertelde dat zij momenteel niks kon doen, verbond me door > wachtmuziekje " al onze medewerkers zijn momenteel...." een andere dame vertelde mij dat de code via de post zou verstuurd worden. Ondertussen nog steeds niks ontvangen. Heb ik me weer laten vangen aan de mooie beloftes van Proximus?
Men kan me nu van alles vertellen en proberen uit te leggen, maar als men belooft een code te bezorgen binnen de 10 dagen waarom doet men dit dan niet?

2 reacties

Reputatie 1
Hoi forum,

Zojuist een mail ontvangen "Super, je koos voor Familus van Proximus om te surfen, te bellen en tv te kijken! En je gaat het helemaal naar je zin hebben, want …… Familus, da’s alles voor thuis:".
Soort van verwelkoming bij familus, eerst is er een opsomming in de mail van alles wat ik ga krijgen en daartussen staat ook "3 maanden Netflix inbegrepen. Je krijgt binnenkort een brief met activeringscode in de bus".
Lijkt wel alsof ze me uitlachen. Stuur gewoon die beloofde code. Of sturen ze volgende week een mail met " we verzenden nu uw code, morgen doen we uw code op de bus.
En dan binnen tig aantal dagen uw code is onderweg...
Misschien mogen we dit ook doen als we onze factuur moeten betalen "binnen enkele dagen ontvangt u een brief met hoe en wanneer ik mijn factuur betaal, even geduld al mijn medewerkers zijn momenteel bezet.
Familus tot nu toe een ontgoocheling, trager internet dan verwacht/npo zenders die uitvallen, opgenomen uitzendingen die niet opstarten, programmaboekje met onjuiste gegevens, gratis blokbusteruit blijk een schamel aanbod... zucht!
Reputatie 7
Badge +3
Hey Maj,

Stuur je mij in een privébericht klantgegevens?

Dan vraag ik je Netflix-code op!

Groetjes,

Heidi

Reageer