ben het allemaal beu

  • 19 March 2013
  • 2 reacties
  • 844 Bekeken


Ik heb nog NOOIT met iets zoveel problemen gehad als met BELGACOM!! En dat meen ik oprecht.





Heb al uren aan de telefoon gehangen voor hulp en niemand kan mij degelijk helpen.





Ik geraak niet op eservices en ik weet - denk ik - waaraan dat ligt maar niemand wil dit beamen en toch: wij hebben ons Proximus-abonnement opgezegd en nu geraak ik geen stap meer verder op de website bij e-services.


We hebben wel nog : vaste lijn, internet, Belgacom TV. Hebben we dan geen recht meer op alle service?





We hebben dus ons Proximus abonnementen al opgezegd en als het niet opgelost geraakt dan meld ik dit nog eens aan de ombudsman van telecommunicatie en dan zeggen we alles op bij Belgacom.





Na veel telefonisch contact hebben ze vandaag de activatiecode opgestuurd. Maar het blokkeert na het invullen van klantnr en datum en activatiecode.





Ik zeg u dit: Mijn geduld is bijna op.


klantnr: 000737440


toch nog beleefde groeten

2 reacties

















Ik kan je ook nog dit meegeven:


- Voor e-service grelateerde problemen bellen naar 0800 22 301



(bellen met belgacom of proximus nummer)




of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be




PS: nu zijn er al die beweren dat als je naar naar 0800 22 301 belt dat je doorverwezen wordt naar de e-service site !!!


moest er iemand van jullie dit proberen laat mij eens weten of dit zo is

of dat er iemand je verder helpt aan de telefoon


dank u


Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter















Inderdaad Mikki ,


Ik verwijs door omdat ik niet op alles direct een oplossing heb en ik verwijs ook door al op voorhand in geval er anders ook niemand moest met een oplossing komen en ook in veel gevallen moet de oplossing van ginder komen bij BGC .


Ik vermoed dat het team EVA van Belgacom zelf wel uit ervaren medewerkers bestaat maar het zal op het zelfde neer komen als ze direct een pasklare oplossing hebben zullen ze die ook direct geven maar voor gevallen er moet gesleuteld worden om iets op te lossen kunnen ze niet anders dan doorgeven aan de bevoegde dienst en daar begint het spelleke het is wel doorgegeven maar dan laat de oplossing op zich wachten .


In ieder geval draait en keert het zoals je wilt er zou na het doorgeven ook een zeer goede opvolging moeten gebeuren tot dat er resultaat bereikt wordt en het probleem opgelost wordt.



Groetjes, Elsa



Reageer