Vraag

Beltegoed niet toereikend ...

  • 4 December 2017
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

... krijg ik als melding wanneer ik wil telefoneren met mijn GSM. Ik heb een Pay&Go kaart met een
beltegoed van 15,69 EUR geldig tot 19/08/2018. SMS'sen lukt ook niet. Beltegoed klopt met #121#
GSM uitzetten/aanzetten geprobeerd. Wat kan ik nog doen ? Behalve naar een Proximus verkooppunt
gaan ? Alvast bedankt.

3 reacties

ik dacht dat #121# ( om je beltegoed te kennen ) gratis was maar dit niet het geval want mijn beltegoed is na enkele controles teruggevallen van 15,69 EUR naar 14,85 EU !!!! Klopt dit wel ?
bij mij is er tot nu in ieder geval nog niks afgegaan van mijn beltegoed bij het opvragen van het tegoed via #121#
Dag Marin,
Alvast bedankt voor je antwoord.

1) #121# is wel degelijk gratis enkel ... wanner je na een melding +/- ' Je hebt onvoldoende beltegoed' toch een
vast nummer belt wordt wel degelijk je tegoed vermindert.
2) in ben naar een Proximus shop gegaan vandaag en ik vernam :
a) het was/is een algemeen probleem
b) de Proximus verkooppunten waren NIET op de hooge gesteld van dit algemeen probleem
Mogelijk, maar dat laat ik in het midden , was de reden dat er 'ergens' een brand was in een' Proqimuscentrale'
3) de collega in het Proximus verkooppunt heeft , zoals steeds, zijn uiterste best gedaan heeft om het probleem op te lossen
4) eigenlijk is het ondermaats dat die mensen van de verkooppunten hetzelfde telefoonnummer moeten gebruiken als
de doorsnee client. Shame on You Proximus dat die mensen geen directe(re) lijn hebben !!!
5) ere wie ere toekomt ' Ik kreeg van Proximus een extra beltegoed van 5 EUR' Voor 'pijn en smarten' ... wel mijn woorden.



oximu

Reageer