Dag,
Ik wou even een probleem melden gelijkaardig met deze persoon:
http://nl.community.belgacom.be/posts/41779f00c5
In november 2011 ben ik overgestapt op Generation MTV 15. Volgens mijn promo zou ik de eerste 20 maanden slechts €7.50 moeten betalen en de laatste 4 maanden €15. Nu merk ik dat ik op mijn laatste 2 facturen deze korting van €7.50 niet gekregen heb, terwijl deze nog zou moeten lopen tot juli 2012.
Kan dit even nagekeken worden?
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Je hebt de optie "vraag het aan Eva" niet aangevinkt geloof ik. Ik weet niet hoe die promoacties een jaar geleden liepen bij Proximus, maar momenteel is het
-50% op uw bundel 1 jaar lang + € 100 online korting[/i]
d.w.z.:
Bestel online en krijg € 100 korting bovenop de promo (€ 5 gedurende 20 maanden).
Dat is dus 12 maanden aan 7,50€ - 5€ is 2,50€, en nog eens 8 maanden aan 15€ - 5€ = 10€ (ik ken die actie, want ik heb die voor mijn kozijn geactiveerd online).
Best je gegevens eens in een privébericht aan Eva opgeven.
-50% op uw bundel 1 jaar lang + € 100 online korting[/i]
d.w.z.:
Bestel online en krijg € 100 korting bovenop de promo (€ 5 gedurende 20 maanden).
Dat is dus 12 maanden aan 7,50€ - 5€ is 2,50€, en nog eens 8 maanden aan 15€ - 5€ = 10€ (ik ken die actie, want ik heb die voor mijn kozijn geactiveerd online).
Best je gegevens eens in een privébericht aan Eva opgeven.
beste
wat staat er op uw contract?
muisje
wat staat er op uw contract?
muisje
Beste Confituur,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan door de bevoegde dienst nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan door de bevoegde dienst nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.