Ik verblijf deze week in de USA maar heb op mijn iPhone geen bereik met mijn Proximus-abo. Automatisch een aanbieder selecteren resulteert in 'geen service', de aanbieder manueel selecteren levert me af en toe (soms gewoon niets) de keuze op tussen AT&T en T-Mobile, ik kan deze dan wel selecteren maar meer gebeurt er niet en na x seconden verspringt de gsm terug op 'geen service'.
Wat rondneuzen op het internet heeft me geleerd dat mijn simkaart geactiveerd zou moeten worden om in de US/het buitenland te kunnen gebruiken. Klopt dit of is er een andere oorzaak en oplossing?
Bedankt voor de reactie
Ik werk met een iPhone 4s (gekocht in Belgie), ik veronderstel dat deze wereldwijd dezelfde toestellen zijn en dus ook op 1900Mhz kunnen werken.
Ik werk met een iPhone 4s (gekocht in Belgie), ik veronderstel dat deze wereldwijd dezelfde toestellen zijn en dus ook op 1900Mhz kunnen werken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.