Ik kan alleen via MyProximus applicatie mijn verbruik van het internet raadplegen en niet van men verbruik bellen ....
Bladzijde 1 / 1
Kan op dit moment en al langer niets nakijken op de iPhone van Myproximus. Is gewoon belachelijk. Moet ik daarvoor zoveel betalen elke maand. Wanneer wordt dit eens opgelost. En dit geld ook voor Myproximus op het web.
Het blijkt al langer een probleem te zijn. Tip voor proximus...Misschien is aan Telenet vragen hoe zij dat doen? 🙂
Zullen ze niet doen. Heb de kinderen hier en die hebben TN. Geen probleem voor hen ze kunnen alles zien en aanpassen op de smartphone. Waarom ze bij PX altijd een IT probleem hebben snap ik dan ook niet. Dit geld ook voor de Fon-spots, die werken bij TN ook beter. Heb dit meermaals ondervonden. Zullen maar afwachten zeker.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.