Belkrediet Generation Connect laten terugbetalen

  • 25 September 2014
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb hier een jaar geleden ofzo een topic gezien waar de mogelijkheid besproken werd om belkrediet terug te betalen. Nu vind ik dit topic niet direct terug (en geen deftige zoekfunctie op dit forum) maar ik zou van deze mogelijkheid gebruik willen maken. Ik heb al een jaar en 4 maand Generation Connect autoreload, heel content van behoudens een paar problemen. Ik zit echter met een belkrediet boven de 140 euro en ik krijg dit nooit op.


Hoe kan ik dit zo snel mogelijk laten terugbetalen? Eva contacteren?

8 reacties

Volgens mij is dit niet meer zo (dacht van dit ergens gelezen te hebben) , maar Eva van Belgacom zal daar zeker klaarheid kunnen in brengen desnoods een privé bericht versturen naar haar


⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
In verband met een zoekfunctie dit is iets dat ik al vroeger aangeklaagd heb en heb daarvoor door forumleden onder mijn voeten gekregen dat ander zaken belangrijker zijn maat ik vind inderdaad dat dit iets is dat wel van belang is , trouwens op andere forums weten ze dit wel blijkbaar hoe belangrijk dit is !
Beste
Belgacom voorziet geen mogelijkheid om belkrediet om te zetten in een geldelijke terugstorting.
Bedankt voor uw begrip en met vriendelijke groet,
Eva
Is er dan een mogelijkheid om dit belkrediet in te zetten als gedeeltelijke betaling bij bv aangaan abonnement+gsm?
Neen, dit is niet voorzien.
Mvg, Eva
Nathalie , ik weet niet of jz hier iets aan hebt, surf eens naar ► beltegoed

In verband met een zoekfunctie dit is iets dat ik al vroeger aangeklaagd heb





In afwachting van een echte zoekfunctie kan je dit gebruiken:

https://www.google.be/?q=site:community.belgacom.be+zoekfunctie" target="_blank
Ja als lapmiddel wordt dit door velen gebruikt, maar dat is nog totaal niet zo doeltreffend al de zoek functies die je op goede forums vindt, je kan filteren op onderwerp, datum , forum-item en ga zo maar voort en zo kom je heel vlug tot een goed resultaat , dus breng ze niet op het idee dat ze geen moeite moet doen om er ene in te voegen !!!

Reageer