BelgacomTV on pc

  • 2 April 2011
  • 32 reacties
  • 3187 Bekeken

Beste

vandaag vond ik op de website het nieuwe aanbod van Belgacom TV on PC. Aangezien dit momenteel nog in een testfase zit en gratis is wil ik dit ook graag even uittesten. Daarbij heb ik wel nog enkele vragen:

- De testfase is gratis, stopt de activering automatisch na de testfase of wordt er automatisch overgeschakeld op de betalende functie?

- Kan er gelijktijdig via de decoder als met de pc dan naar BelgacomTV gekeken worden?

Alvast bedankt

32 reacties

net ingeschreven voor belgacom TV on PC - ik vind die SW nergens ... ?
tiejie, dit zou ook in eservices moeten staan.

update: correctie... ik zie dit ook niet meer staan :o
wie zoekt die vindt Knipogen

dit schreef ozzy eergisteren nog

Nu blijkt dat ik een ontdekking gedaan heb toen ik via mijn e-service-account (nu voor alle zekerheid om de procedure nog eens te kunnen doorlopen) een jaar-abonnement op de tv on pc heb genomen (en à propos de bevestiging per mail krijg dat dit mij 0,00 € kost!!!). Ik kreeg dan weer het bewuste bericht dat de activering gelukt is. Onder het woord "gelukt" verschijnt vaag een "knop" met het opschrift "download" en als je héél goed mikt komt dat veldje in beweging en kan je er eindelijk op klikken.

mvg
Ik heb een pc die net niet aan de systeemvereisten voldoet (CPU 2,8 Ghz) en alles werkt nochtans perfect! Goed bezig belgacom! Wat de software betreft, ik kreeg die via een pop: "Wilt u het volgende bestand downloaden?" Er was dus nergens een downloadknop te zien. Wie de software niet vindt,misschien best eens modem en decoder resetten, popups toelaten, opnieuw activeren. Zo werkte het bij mij plots wel.
"Wie de software niet vindt,misschien best eens modem en decoder resetten".........
ik heb een vraagje ik had eerst een xp op mijn pc en had ook belgacom op mijn pc het was uitstekend nu heb ik een andere windows op mijn pc staan en het gaat niet meer nu hij zegt dat hij men modem niet vind ik heb al zeker 5keer mijn modem herstart van mijn bbox2 en nog vind die mijn modem niet moet ik terug een xp zetten op mijn pc ? voor hij terug gaat of zo wie kan er mij helpen aub dank je
mvg

decoudu roger

ps zal het zo doen hé ging anders niet hier

Reageer