BELGACOMINSTALLATIEDIENST NIET KOMEN OPDAGEN - KLACHT - WAT NU ?
Contract getekend voor installatie van alle Belgacom-artikelen.
Brief voor installatie ontvangen op 30 november ==> installatie op 14/12 (1e BBox)
Brief voor installatie ontvangen op 1 december ==> installatie op 14/12 (2e BBox)
14/12 heel de dag zitten wachten : niemand gezien !
In de namiddag nog contact opgenomen en er werd ons gezegd dat er iemand zou komen tegen ten laatste
16u30. Nog later op de avond bleek ineens niets meer te vinden van onze aanvraag !
Klacht is genoteerd en kreeg 'vriendelijke' SMS (!!!!) dat ik binnen de 10 werkdagen antwoord mag verwachten.
Intussen is contract bij andere provider opgezegd.
Wat nu ? Verkoopster die thuis kwam maakt zich er snel vanaf door te zeggen 'ik kan hier niets aan doen dit is een fout van bij Belgacom'.
Maar intussen dreigen wij tot ergens in januari zonder TV, internet en telefoon te zitten door een fout van Belgacom.
Wat kan ik hier aan doen ? ? ? ? ! ! ! !
Geen reactie
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.