Belgacomfon problemen

  • 30 October 2012
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Badge

Wij hebben onlangs een internetverbinding opgezet. Daarbij werd Belgacomfon geconfigureerd. Ik vond geen mogelijkheid om gewoon wireless op internet te gaan zonder aan via Belgacomfon te gaan. Is dit normaal ?


Om Belgacom fon uit te schakelen dienden we naar het nummer 0800 20 640 te bellen. De stem van dienst vertelde dat onze aanvraag genoteerd was en er zou actie genomen worden, maar we zijn al 14 dagen verder en er gebeurt niets. Doe ik iets verkeerd ?

1 reactie



de vraag is natuurlijk, was dat wel uwe Fon hotspot die actief stond?



kan je vlug checken door je wifi af te zetten in de bbox of je bbox effen afzetten en zien of hij wegvalt.


of zoals op ricy's blog (link die ik hier boven gegeven heb)



of je kan gewoon je hotspot 'disabled' zetten

via je modem webinterface 'Advanced settings' 'FON' 'Disable Hotspot'






op zijn blog http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox2wifibeveiligen


vind je ook o.a. het volgende terug:



Bij de nieuwste BBOX2 is de wifi beveiligd (WPA/TKIP)

met een standaard sleutel die onderaan de modem staat.

Heb je achteraf zelf de wifi beveiliging verandert dan zal

die bij een factoryreset terug op de standaard waarde komen te staan.








groetjes, Elsa









Reageer