Ik heb een belgacoimfon account aangemaakt maar dat is met het gsm nummer van mijn moeder en dat is heel moeilijk te onthouden. Nu heb ik een 2de account aangemaakt met mijn e-mail adres dat is gemakkelijker te onthouden. Maar kan ik de eerste account met het telefoonnummer@belgacomfon.nb niet volledig verwijderen ?
Kan ik hier hulp krijgen want er staat nergens achter van wijzigen enkel het wachtwoord kan ik wijzigen de 2 de account kan ik beide namen wijzigen.
Alvast bedankt
Normaal als je een nieuw fon account aanmaakt zal je eerste verdwijnen (je moet nog wat geduld hebben vooraleer alles terug aangepast is)
Anders kan je het via privé bericht ook aan Eva van BGC vragen als je wilt.
Anders kan je het via privé bericht ook aan Eva van BGC vragen als je wilt.
Beste
om de bestaande hotspot te deactiveren bel je 0800/20640. Je kan nadien FON op elk moment reactiveren. Wellicht kan u ook via dit nr een bestaande account laten veranderen
muisje
om de bestaande hotspot te deactiveren bel je 0800/20640. Je kan nadien FON op elk moment reactiveren. Wellicht kan u ook via dit nr een bestaande account laten veranderen
muisje
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.