belgacomfon account verwijderen

  • 24 August 2012
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Ik heb een belgacoimfon account aangemaakt maar dat is met het gsm nummer van mijn moeder en dat is heel moeilijk te onthouden. Nu heb ik een 2de account aangemaakt met mijn e-mail adres dat is gemakkelijker te onthouden. Maar kan ik de eerste account met het telefoonnummer@belgacomfon.nb niet volledig verwijderen ?

Kan ik hier hulp krijgen want er staat nergens achter van wijzigen enkel het wachtwoord kan ik wijzigen de 2 de account kan ik beide namen wijzigen.


Alvast bedankt

2 reacties

Normaal als je een nieuw fon account aanmaakt zal je eerste verdwijnen (je moet nog wat geduld hebben vooraleer alles terug aangepast is)

Anders kan je het via privé bericht ook aan Eva van BGC vragen als je wilt.

Badge
Beste

om de bestaande hotspot te deactiveren bel je 0800/20640. Je kan nadien FON op elk moment reactiveren. Wellicht kan u ook via dit nr een bestaande account laten veranderen

muisje

Reageer