BelgacomCloud app op Mac werkt niet meer

  • 11 January 2015
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb BelgacomCloud op mijn Mac. Het heeft gewerkt maar nu krijg ik de foutmelding 'cannot connect to server check your internet connection'. Er is niets mis mijn internet connection dus moet het iets anders zijn dat BelgacomCloud doet crashen. Iemand enig idee?

6 reacties

Reputatie 2
Badge
App opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het weer. Ik vermoed dat dit nu een gevolg is van de overgang van Belgacom naar Proximus want nu is alles 'proximus'-branded.
Inderdaad de klassieke truc en niet alleen voor de Mac ;-)


Met de overgang naar proximus heb ik geen probleem ondervonden maar dan heb ook een Windows systeem dat altijd goed werkt duivel
Reputatie 7
Badge +1
Ik ook, maar is het normaal,dat de toepassing telkens bij een opstart van de PC terug geinstalleerd moet worden? Ik zal alles nog eens overdoen.
Reputatie 2
Badge
Ik heb gemerkt dat voor FON ipv @belgacomfon.be mijn domein nu @proximusfon.be is geworden. Logisch, maar je moet het maar weten dat Belgacom zomaar je email adres verandert 🙂 Ik heb de communicatie over het automatisch aanpassen van mijn FON login gemist.
Je kan ze beiden nog gebruiken voor hoelang dat weet ik ook niet
@Sinjoor,


bij het surfen naar de belgacomcloud op mijn laptop krijg ik de volgende keuze iedere keer om in te loggen



Reageer