Ik heb BelgacomCloud op mijn Mac. Het heeft gewerkt maar nu krijg ik de foutmelding 'cannot connect to server check your internet connection'. Er is niets mis mijn internet connection dus moet het iets anders zijn dat BelgacomCloud doet crashen. Iemand enig idee?
App opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het weer. Ik vermoed dat dit nu een gevolg is van de overgang van Belgacom naar Proximus want nu is alles 'proximus'-branded.
Inderdaad de klassieke truc en niet alleen voor de Mac ;-)
Met de overgang naar proximus heb ik geen probleem ondervonden maar dan heb ook een Windows systeem dat altijd goed werkt
Met de overgang naar proximus heb ik geen probleem ondervonden maar dan heb ook een Windows systeem dat altijd goed werkt
Ik ook, maar is het normaal,dat de toepassing telkens bij een opstart van de PC terug geinstalleerd moet worden? Ik zal alles nog eens overdoen.
Ik heb gemerkt dat voor FON ipv @belgacomfon.be mijn domein nu @proximusfon.be is geworden. Logisch, maar je moet het maar weten dat Belgacom zomaar je email adres verandert 🙂 Ik heb de communicatie over het automatisch aanpassen van mijn FON login gemist.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.