Skip to main content
Ik ben zeer tevreden met de internetdiensten van Belgacom buitenshuis (wifi - 3G), maar er is één klein probleempje dat ik niet opgelost krijg. Ik kan geen mail verzenden via Belgacom webmail op mijn Samsung gsm (Android versie 2.2, als ik mij niet vergis.) Ik kan alle mail lezen en de pagina openen om zelf een mail te verzenden of te antwoorden, maar het vak waarin de mail moet komen, wordt niet als een tekstvak herkend. Ik kan er dus niks in tikken. In de vakken "geadresseerde" en "onderwerp" lukt het wel. Ik moet me dus beperken tot een antwoord in enkele woorden in het vak onderwerp, wat nogal vervelend is. Nog iemand hetzelfde ondervonden?

beste

ik gebruik dat normaal niet, maar ik ben eens gaan testen... heb hetzelfde probleem idd

de vraag die ik me wel stel, waarom webmail gebruiken en niet één van de vele applicaties om mail te sturen? je kan ze evt ook laten binnenlopen op uw gmail account (koppelen van skynet account aan gmail)

dit gezegd zijnde, Eva heeft hier op 4 juli 2011 gezegd dat er gewerkt werd aan een nieuwe versie van de webmail, maar het laat wel lang op zich wachten

zie ook : http://community.belgacom.be/posts/b627993a9e

mvg

Bedankt voor je reactie, Xenne.

Toch nog even doorgaan op je opmerking. Iedereen heeft tegenwoordig de mond vol van i- en andere clouds. Webmail is eigenlijk een cloudtoepassing avant la lettre. Mijn gsm heeft een zeer beperkte opslagcapaciteit. Ik wil het geheugen niet laten vollopen met een eindeloze reeks e-mails. Daarbij komt dat (ook hier op het forum te lezen) geregeld problemen opduiken met synchronisatie tussen mailaccounts op verschillende computers/smartphones.

De tijd dat iedereen zijn mail binnenhaalde en las op één computer is stilaan voorbij. Ikzelf gebruik al drie verschillende apparaten om mijn mail te raadplegen. Dan is het toch gewoon handiger om alles op een plaats "ergens in een cloud", zoals dat tegenwoordig heet, gecentraliseerd te hebben? Maar goed, dat is een andere discussie. Skynetmail koppelen aan een g-mail account ga ik wel eens uittesten.

Ik heb nu ook begrepen dat het een algemeen probleem is (misschien gewoon een kleine, simpele programmeerfout?). Ik kijk dus ook uit naar de aanpassing of de nieuwe versie van webmail.

Bedankt voor de info!

daar heb ik begrip voor.... in dat geval kan je uw skynet account koppelen een uw gmail account, mocht je deze hebben, en kan je alles van daaruit verzenden/ontvangen

anders wachten tot skynet zijn webmail eens gaat updaten

mvg

Reageer