Skip to main content
Zwakheden:





- springt ongevraagd en onvoorspelbaar over naar het frans



- geen signaal noch teken van nieuwe inkomende mail



- uit de lijst adressen invullen is veel te omslachtig



-absoluut geen robuuste software



-onmogelijk op een normale wijze daarover te communiceren met Belgacom. Monopolistische houding tot en met. Ik spuug daarvan.



- deze mail zal helemaal niet bekekn worden door Belgacom. Hierop komt geen serieus antwoord.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13741




Klik op Extra -> Accounts.

Bekijk uw e-mail accounts en klik toevoegen

Van zodra u een account toevoegt, moet u eerst uw naam opgeven.

Dit is de naam die een ontvanger van uw e-mail zal zien verschijnen .

Bij het veld "server voor inkomende mail"

moet u typen: pop.skynet.be

Bij het veld "server voor uitgaande mail"

moet u typen: relay.skynet.be



Meer kan je vinden op mijn blog hier => email


Ricy : ik begrijp niets van uw actie. Bent u in dienst van Belgacom?


Aangezien je bllijkbaar problemen hebt via webmail dacht ik dat je een methode zocht om je mail via outlook express te verwerken ! ?



Mvg


@louislagae doe gewoon wat ricy zegt of volg de link die ik heb gepost daar staat hoe je outlook express moet gebruiken voor Belgacom.


Niets lukt?



Rici : neem extra acount. Van account geen spoor!



Roland T : om over te gaan van Webmail naar outlook express ( om ook op mijn laptop mijn e-mail te kunnen behandelen, zoals ik nu doe via Belgacom webmail maar op een zeer onbevredigende manier) :





Dat wil zeggen : waar start ik met die verandering? en dan stap voor stap aub, ik ben een leek!!!


beste



gelieve onderstaande link raad te plegen



http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13758/~/instellingen-om-uw-belgacom-mailbox-met-outlook-express-te-gebruiken



mvg


Reageer