Zwakheden:
- springt ongevraagd en onvoorspelbaar over naar het frans
- geen signaal noch teken van nieuwe inkomende mail
- uit de lijst adressen invullen is veel te omslachtig
-absoluut geen robuuste software
-onmogelijk op een normale wijze daarover te communiceren met Belgacom. Monopolistische houding tot en met. Ik spuug daarvan.
- deze mail zal helemaal niet bekekn worden door Belgacom. Hierop komt geen serieus antwoord.
Bladzijde 1 / 1
Klik op Extra -> Accounts.
Bekijk uw e-mail accounts en klik toevoegen
Van zodra u een account toevoegt, moet u eerst uw naam opgeven.
Dit is de naam die een ontvanger van uw e-mail zal zien verschijnen .
Bij het veld "server voor inkomende mail"
moet u typen: pop.skynet.be
Bij het veld "server voor uitgaande mail"
moet u typen: relay.skynet.be
Meer kan je vinden op mijn blog hier => email
Bekijk uw e-mail accounts en klik toevoegen
Van zodra u een account toevoegt, moet u eerst uw naam opgeven.
Dit is de naam die een ontvanger van uw e-mail zal zien verschijnen .
Bij het veld "server voor inkomende mail"
moet u typen: pop.skynet.be
Bij het veld "server voor uitgaande mail"
moet u typen: relay.skynet.be
Meer kan je vinden op mijn blog hier => email
Ricy : ik begrijp niets van uw actie. Bent u in dienst van Belgacom?
Aangezien je bllijkbaar problemen hebt via webmail dacht ik dat je een methode zocht om je mail via outlook express te verwerken ! ?
Mvg
Mvg
@louislagae doe gewoon wat ricy zegt of volg de link die ik heb gepost daar staat hoe je outlook express moet gebruiken voor Belgacom.
Niets lukt?
Rici : neem extra acount. Van account geen spoor!
Roland T : om over te gaan van Webmail naar outlook express ( om ook op mijn laptop mijn e-mail te kunnen behandelen, zoals ik nu doe via Belgacom webmail maar op een zeer onbevredigende manier) :
Dat wil zeggen : waar start ik met die verandering? en dan stap voor stap aub, ik ben een leek!!!
Rici : neem extra acount. Van account geen spoor!
Roland T : om over te gaan van Webmail naar outlook express ( om ook op mijn laptop mijn e-mail te kunnen behandelen, zoals ik nu doe via Belgacom webmail maar op een zeer onbevredigende manier) :
Dat wil zeggen : waar start ik met die verandering? en dan stap voor stap aub, ik ben een leek!!!
beste
gelieve onderstaande link raad te plegen
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13758/~/instellingen-om-uw-belgacom-mailbox-met-outlook-express-te-gebruiken
mvg
gelieve onderstaande link raad te plegen
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13758/~/instellingen-om-uw-belgacom-mailbox-met-outlook-express-te-gebruiken
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.