Hallo,
Als ik een abonnement wil nemen op Belgacom tv, moet ik eerst aanduiden welke internetconnectie ik wens (wat ik niet wil). Moet dat echt? Of kan het ook zonder internetkosten?
Bij een vriend van mij ligt het moeilijker, denk ik. Hij wil zijn telenet-internet behouden, maar wil ook Belgacom tv. Is zoiets mogelijk en hoeveel zou dat dan kosten?
Bladzijde 1 / 1
beste
enkel belgacom tv zonder iets anders is mogelijk maar kost €33.35
een pack met telefonie is zelfs goedkoper (€32,50)
't is veel interessanter internet met tv en (mobiele) telefonie te combineren in pack, dan krijg je de tv zelfs gratis
mvg
enkel belgacom tv zonder iets anders is mogelijk maar kost €33.35
een pack met telefonie is zelfs goedkoper (€32,50)
't is veel interessanter internet met tv en (mobiele) telefonie te combineren in pack, dan krijg je de tv zelfs gratis
mvg
Beste Pedro3,
De info van xenne is correct. Enkel tv kost 27,35 euro per maand + 6 euro voor de huur van de decoder, dus samen 33,35 euro per maand.
Het is dus interessanter om een pack te nemen. Via onderstaande link vindt u een overzicht van onze voordeelpacks.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=bundlesb&rid=B_CBUPREHPATNApacks_NL
Met vriendelijke groeten,
Eva
De info van xenne is correct. Enkel tv kost 27,35 euro per maand + 6 euro voor de huur van de decoder, dus samen 33,35 euro per maand.
Het is dus interessanter om een pack te nemen. Via onderstaande link vindt u een overzicht van onze voordeelpacks.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=bundlesb&rid=B_CBUPREHPATNApacks_NL
Met vriendelijke groeten,
Eva
Inderdaad een pack Telephony (Classic) + TV Comfort kost momenteel 32,50€ met gratis activering (50€). Als je daar het Classic deel aftrekt (19€) kost TV Comfort 13,50€ want minder is dan een analoog kabelabonnement, wat je bij Telenet altijd nog bovenop moet betalen (172,80€ p.jaar = 14,40€ p.maand).
Bij Telenet kost Telephony / dig.TV in een samengesteld pack zonder opties op 21€ + kabelabonnement dus 14,40€ = 35,40€ + installatie (max.50€) gratis activering promo -20€ = 30€.
Je moet er hier wel vanuit gaan dat je voor beide providers al een aansluiting in huis moet hebben, anders wordt de installatiekost behoorlijk duurder natuurlijk..
En zoals altijd lopen zulke vergelijkingen altijd wat mank. Bv. bij Belgacom VDSL2 al mogelijk ? en ook de internet abonnementen zijn moeilijk te vergelijken. want je moet rekening houden met allerhande extra's of opties die verschillen.
Bij Telenet kost Telephony / dig.TV in een samengesteld pack zonder opties op 21€ + kabelabonnement dus 14,40€ = 35,40€ + installatie (max.50€) gratis activering promo -20€ = 30€.
Je moet er hier wel vanuit gaan dat je voor beide providers al een aansluiting in huis moet hebben, anders wordt de installatiekost behoorlijk duurder natuurlijk..
En zoals altijd lopen zulke vergelijkingen altijd wat mank. Bv. bij Belgacom VDSL2 al mogelijk ? en ook de internet abonnementen zijn moeilijk te vergelijken. want je moet rekening houden met allerhande extra's of opties die verschillen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.