BELGACOM TV VEEL TE DUUR EN WERKT NIET NAAR BEHOREN

  • 24 May 2011
  • 9 reacties
  • 1246 Bekeken

het moet me toch eens van het hart,dat sinds ik Belgacom TV heb ik nog niet anders dan problemen heb gehad.

1) decoders: voor het moment zit ik aan decoder drie en dit voor twee tv's dus zes kaskes al gehad ?

2) programas opnemen : ofwel is het niet opgenomen ofwel te laat begonnen zodat je het begin mist of te vlug gestopt en mis je het einde van de film ??? heel vervelend !

3) wat ik ook heel vervelend vind is dat je Belgacom amper kan bereiken,als je dan toch binnen geraakt zit je op de verkeerde dienst ,man man man.

zou het bij telenet hetzelfde zijn ?

9 reacties

wat puntje 3 betreft, telenet heeft geen gratis telefoonnummer waarop je hen kan contacteren

belgacom technische dienst 0800 22 700
belgacom klantendienst 0800 22 800

de keren dat ik ze nodig had waren ze vlot bereikbaar

mvg
Ook bij mij is al een decoder defect geweest.
Ik had toen direct iemand aan de lijn, en kon nog dezelfde dag mijn decoder omruilen in een Belgacom winkel.
Als je opneemt met marge, dan heb je (meestal) toch het volledige programma, niet?
Reputatie 7
Badge +1
Als het er dan nog niet volledig opstaat, dan ligt dat aan de zenders die zich niet aan de door hen opgegeven begin-en eindtijden houden toch ? Met het manueel opnamesysteem kan je zoveel voor en na plannen als je wilt. Met de TV-gids slechts max. 2 voor en 20 na....en soms is dat inderdaad niet genoeg. PDC zou een oplossing zijn, maar dat komt bij digitale TV blijkbaar niet voor. Bovendien willen commerciële zenders dat niet aanbieden (deden zo ook al niet bij analoge kabel TV)..

Over kapotte decoders heb ik voorlopig gelukkig geen klagen. Ik heb mijn HD-decoder én mijn Ruckus adapters nu al van einde augustus 2009.

Met de klantendienst heb ik meestal positieve ervaringen, zowel telefonisch als in het Belgacom Center. De ene medewerker is al wat bekwamer dan de andere, maar dat is overal zo. De technisch helpdesk heeft mij al wel meermaals snel geholpen. Voor de rest heb ik ook al veel info en oplossingen gevonden op het forum hier.

En of het te duur is ? ja natuurlijk ergens wel. Maar de cocurrentie is ook niet écht goedkoper, en om te vergelijken moet je al heel goed uitkijken of wel gelijkwaardige producten krijgt.

En ja, er wordt voortdurend aan gewerkt en verbeterd, en soms geeft dat storingen en soms irritante ongemakken. Maar als er een beter product van komt vind ik dat aanvaardbaar.
Badge
als je ptogramma's wil opnemen moet je die met marge opnemen en dan staan die er altijd volledig op. _5 +20. En je mag gerust naar telenet gaan maar dan zal ik je maar best niet het verschil zeggen met het geen ik nu moet betalalen zeker met nu?Wel ik ga het toch doen maar hier zit nog van alles extra in dat ik vroeger nier had.167,80moet ik dezemaand betalen(5 boeketten/moebi pass)En er kunnen nog enkele zaken zijn want ik ben nog niet helemaal herstelt.Wel Bij telenet lag dit vele euros hoger.En dit is ook de reden dat ik ben weg gegaan.heeft me wel bijna 500€ gekost maar ben er blij dat ik weg ben want volgens dat ik nu kan zien is het er nog altijd niet beter.Mijn moeder is er nog altijd lid van.Enkel voor die duidse zenders;anders is ze er ook weg.
@axana : jij betaald voor een mubi-pass? :p
Badge
Het is niet eerlijk van me om bekgacom te vergelijken met telenet als je de prijzen natuurlijk niet weet die ik betaalde.Je moet ook eerst wel weten dat ik ook al de prime paketten had en ook enkele voetbal paketten of ik weet niet meer of die samen zaten want mijn geheugen is de laatste niet meer zo goed. Nu is mijn betaling hier opgelopen hier tot boven de 160€ wat niet de bedoeling was en dit komt vooral door de telefoon en ook de mubi pass die uk te wijnig gebruik en dus beter een film kan kiezen als ik zin heb ik kom toch nooit aan die 12 euro per maand dus ik haal er niets uit.Maar nu over prijzen gesproken met die voetbal en prime en nog enkelle abonementen was dit bij telenet elke maand 720/750 euro soms nog iets er over.
Reputatie 7
Badge +1
Beste Axana, 720/750 €...ben je zeker ? da's wel gigantisch veel hé....da's 30.000 oude BEF's...kijk dat nog eens even na ? en ik hoop écht dat het snel met je beter gaat ! hou de moed erin ! :)

Ik betaal hier bv. 161,50 € voor 2 maanden (80,75 p.maand) zonder gesprekken. Favorite voor Internet en TV, slimme diensten voor Classic Line en boeketten Sport&Pleasure (10€) en Music&Culture (5€) inbegrepen (er zit voor 10€ boeketten in TV Favorite + 1 PPV gratis). Dat vind ik al ruim genoeg.

.-
Badge
nee dat is natuurlijk niet juist komt allemaal door dat zien met één oog het gevolg van die hersenvlies ontstekibg.De prijs was ongeveer 170/20@
Wat wordt er hier toch veel gezeverd op dit forum, appels met peren vergelijken gaat niet op hé

Ikzelf kocht onlangs een nieuwe TV, groot scherm, 3D, Internet, HD, enz.. enz.., wat blijkt, ik had geen ontvangst in HD, gebeld naar Belgacom en een vriendelijke dame aan de telefoon, zij beloofde ons te helpen binnen 2 dagen en inderdaad was er hier een technieker binnen de beloofde tijd. Die probeerde vanalles maar kon geen oplossing bieden: er zou een defect zijn aan een ondergrondse kabel buiten, Belgacom beloofde dit binnen de 5 dagen op te lossen. Momenteel heb ik wel HD tv maar toch nog slechte ontvangst maar weet zeker dat dit in orde komt.

Voordien had ik een jaar Telenet: het was ook niet je dat: veel beloven weinig geven ja, ben nu beter af dan toen: veel betere service en gratis bereikbaar. Lastige klanten heb je overal, ik was zelf 35 jaar zelfstandige en kan er van meespreken.

Groetjes

Reageer