Hoera ! Ik ben er in geslaagd om opnames via Belgacom TV te programmeren via het internet. Alleen ontbreekt de keuze tussen "exacte opname" en "opname met marge" zoals in het menu van Belgacom TV. Wanneer zal dit beschikbaar komen ?
Bladzijde 1 / 1
proficiat met uw opname op afstand
elke opname start inderdaad 5 minuten voor het aanvangsuur en stopt 20 minuten na het einduur.
of dit ooit gaat veranderen weet ik niet.
persoonlijk beschouw ik dat opnemen via internet maar als een noodoplossing, je bent iets vergeten instellen, je kan het nog doen op het werk/vakantie... super!!! maar ik vind het niet echt nodig dat er daar nog meer opties aan toegevoegd worden, maar ja... we'll see wat belgacom doet in de toekomst
mvg
elke opname start inderdaad 5 minuten voor het aanvangsuur en stopt 20 minuten na het einduur.
of dit ooit gaat veranderen weet ik niet.
persoonlijk beschouw ik dat opnemen via internet maar als een noodoplossing, je bent iets vergeten instellen, je kan het nog doen op het werk/vakantie... super!!! maar ik vind het niet echt nodig dat er daar nog meer opties aan toegevoegd worden, maar ja... we'll see wat belgacom doet in de toekomst
mvg
Bij netwerkopnames heeft het toch geen zin om "exact" te gaan instellen. Dat kan trouwens met de decoder ook niet. Bij netwerkopnames kan je maar één optie aanpassen nl. van 30d naar "als de schijf vol is", wat wil zeggen naar de harde schijf (wat meestal conflicten zal geven). Op afstand programmatie gaat altijd naar het netwerk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.