Skip to main content
Dag allemaal

Wij hebben 3 tv toestellen

1tje op de gelijkvloers, 1 tje op de middenste verdieping en eentje op de 2de verdieping.

Die van de gelijkvloers en de 2de verdieping zijn allebei aangesloten op de grote, witte decoder

die tv op de middelste verdieping is aangesloten op een plc. En met die tv hebben we nu problemen. Het huisje brand niet meer (het middenste lampje). nu wou ik vragen of hier iemand een oplossing op weet?

Alvast bedankt!

En doordat dat huisje niet brand gaat de decoder dus niet meer he

IS dat sinds het aansluiten van de 3de decoder?

Beste lisaaa,

om dit probleem op te lossen, moeten deze 2 PLC's terug met elkaar geconfigureerd worden.

Dit staat volledig uitgelegd op volgende link : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13914

Veel succes ermee.

Mvg

Eva van Belgacom

Ik zit met hetzelfde probleem... Heb de PLC's terug geconfigureerd, probleem blijft !

Heb naar de helpdesk gebeld... die zou me terug bellen.... maar niets meer gehoord.... Wenkbrauw ophalen

Misschien doe ik het fout met de configuratie....

De PLC die vast zit aan de modem daar druk ik het het reset knopje tot de 3 lampje flikkeren en dan klik ik bij de andere PLC.

En dit doe ik dus bij alle 3 andere PLC's. Ik doe ze een voor een, of is het de bedoeling dat je ze alle 3 tegelijk doet ?

En als je het appart doet, moet je dan ook elke keer, bij beide PLC resetten ?

MVG

zie onderstaande link

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13914" rel="nofollow

procedure staat daar volledig uitgelegd

eerst alle adapters herinitialiseren, dan configureren...

uiteraard kan je niet de knopjes van 3 plcs gelijktijdig indrukken, één per één dus.

succes

mvg

Zo heb ik het dus gedaan......

Ze werkten alle 3.... zet de decoder af.

We willen 's avonds tv kijken....

Alleen in living gaat het,

bij de andere 2 : error 2 : geen internet verbinding !

Wenkbrauw ophalen

Reageer