belgacom tv op pc werkt niet

  • 5 April 2011
  • 4 reacties
  • 495 Bekeken

Ik vroeg "belcacom tv op pc" aan via m'n oude pc. Ik kocht ondertussen een nieuwe pc , trok een ethernet kabel (nodig voor belgacom tv op pc) van m'n bbox2 naar mijn pc en installeerde de software. Nu krijg ik echter bij installatie van deze software, na het ingeven van lijnnummer en pincode, tijdens "stap 5" een foutmelding. Na herhaaldelijk de technische dienst van belgacom gecontacteerd te hebben blijkt dit te komen omdat belgacom tv enkel kan ontvangen worden op de pc van waarop het aangevraagd werd???

Kan iemand hier een oplossing aan geven?

4 reacties

Welke foutmelding is dat aub?
Reputatie 2
Badge +1
Als dat het geval is, kunnen ze je softwarematige decoder uit hun systeem halen. Bellen met de technische dienst op 0800 22 700.
Reputatie 7
Badge +1
Is in principe maar mogelijk op een PC, registratiegegevens worden bij elke opstart gecheckt. Al zijn er hier die beweren dat ze het op verschillende PC's of laptops hebben kunnen doen werken...maar is eigenlijk maar bedoeld voor één PC of laptop. Je modem(b-box2) dient dan immers als decoder (software op modem wordt aangepast bij installalatie). Het is al moeilijk genoeg blijkbaar om het op één PC geïnstalleerd te krijgen. Je moet dus wél de instructies voor de systeemvereisten lezen (vooral processor minimum 3 Ghz). Ik heb het ook maar geïnstalleerd op mijn nieuwe PC zo'n 2,5 maanden geleden. Ik denk wél dat ze die oude PC uit de registratie kunnen verwijderen, zodat je opnieuw kunt beginnen met de nieuwe. Best je logingegevens aan Eva doorgeven via privébericht.
Belgacom kan perfect zien welke een 'software' serie nummer is. Dus gewoon eventjes bellen volstaat om uw 'belgacom tv on pc' te verwijderen, en waardoor je software opnieuw kan installeren/configureren.

Reageer