Skip to main content
Sedert ik de harde schijf van mijn computer gedefragmenteerd heb, start de Home Media Manager helemaal niet meer op.

Ik zou de bestaande software van mijn PC willen halen om deze dan nadien opnieuw te installeren.

Op welke manier haal ik de software ivm met Belgacom TV on PC het best van mijn harde schijf zodanig dat ik met een schone lei kan beginnen?

Bij voobaat dank

bij windowsXP: ga naar configuratiescherm -> software -> home mediacenter -> verwijderen. ook best de insaller database van home media verwijderen en de prullenbak leeg maken

OK, heb ik gedaan. De software is verwijderd.

Hoe download ik nu de software opnieuw?

Via de e-services van Belgacom gebeurt er niets als ik op de toets activeren druk. Er wordt enkel gemeld een paar minuten te wachten met het downloaden van de software tot de modem aangepast is. Als ik een paar minuten later op de OK toets druk wordt er helemaal niets gedownload. Ik krijg wel de melding dat de installatie van Belgacom TV on PC gelukt is.

Dient er iets te gebeuren met de modem? Deze is immers al aangepast op Belgacom TV on PC te ontvangen.

Graag een reactie

Bij voorbaat dank

heb je al eens de stekker van de modem uitgetrokken en ook die van de decoder?

als je dat gedaan hebt enkele minuten wachten en weer naar de e-service gaan mijn belgacom tv-> tv on pc daar zal er waarschijnlijk staan activatie gelukt daaronder klik je op down load -> hij maakt dan een bestand aan, goed kijken waar je dit opslaat want na de insallatie van dit programma moet je op dit icoon gaan drukken om dan effectief te installeren.

Beste ALEXJOKE,

Voorlopig stoppen we met de support op TV on PC, er zijn nog teveel bugs/fouten en we starten binnenkort met een nieuwe tool om TV op PC te kijken. Meer info over deze nieuwe tool zal binnenkort bekend gemaakt worden.

Het is vanaf nu ook niet meer mogelijk om TV on PC te downloaden van de website. Het is nog even wachten op de nieuwe tool.

MVG,

Eva van Belgacom

Bedankt voor de info,

Op welke wijze worden wij in kennis gesteld dat de nieuwe tool beschikbaar is?

Mvg

hou www.tvoveral.be in de gaten, of kom regelmatig eens piepen op 't forum

mvg

Reageer