Belgacom TV on Mac...?

  • 11 March 2011
  • 5 reacties
  • 2589 Bekeken

Ik heb de nieuwe applicatie van Belgacom TV gedownload om televisie te kunnen kijken op PC. Helaas neemt Belgacom die PC héél letterlijk en kan BelgacomTV enkel geïnstalleerd worden op een Windows en niet op Mac.
Ik vind dit wat prehistorisch... Wanneer wordt deze applicatie beschikbaar voor Mac?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
De systeemvereisten stonden wél duidelijk in de instructies vermeld....dus voorlopig nutteloos van te dowloaden. Zit trouwens nog in testfaze. Wees tevreden dat je niet al die miserie van foutmeldingen moet meemaken...Mac-toepassing zal wel komen in de definitieve versie denk ik.
Belgacom hinkt altijd wat achterna op alle vlakken wat Apple betreft.... jammer
gedownload worden? er moet helemaal niets gedownload worden... tv overal voor pc is een webapplicatie die ook op mac zou moeten werken

Technische vereisten van mijn pc om TV Overal te gebruiken

U hoeft geen specifieke Belgacom-software te installeren.

Uw pc moet de volgende minimumconfiguratie hebben om alle functies te kunnen gebruiken:
- Besturingssysteem: Microsoft Windows XP SP2 of hoger, Apple OSX10.4.8 of hoger
- Internetbrowser: Internet Explorer 7 (en hoger), Firefox 3.2 (en hoger), Opera, Safari of Chrome mogen ook gebruikt worden
- Schermresolutie: 1024 x 768 pixels
- Connectiesnelheid: 670 Kbps of hoger
- Instellingen van de internetbrowser: de browser moet cookies aanvaarden, pop-ups toelaten en de plug-in Flash Player 9 of hoger hebben.
- Voor deze dienst hebt u ook de plug-in Microsoft Silverlight 4

of gaat het hier over tv on pc? dat gaat inderdaad niet op mac, maar deze applicatie zal toch een stille dood sterven

mvg

ja lap, ik zie dat het hier een topic is van maart 2011, waarom dit opgerakeld werd is me een raadsel...

maar zal hier dus inderdaad nog over tv on pc gaan....

mvg
Ja xenne en ik die dacht dat design alles was, blijkbaar willen ze nog veel meer.Lachen

Reageer