Hallo,
Ik ben al enkele jaren aan het wachten op belgacom TV. Belgacom maakt veel reclame van packs met gratis digitaal tv maar tot op heden kan ik er geen gebruik van maken omdat belgacom TV niet beschikbaar is op mijn telefoonlijn.
Ik heb al meerdere keren geinformeerd (website en belgacomwinkel) en tot op vandaag weten ze nog altijd niet wanneer ik kan beschikken over belgacom TV. Ik heb eens horen zeggen dat ze 2 straten verderop wel belgacom TV hebben.
ik ben het wachten beu en vraag mij af wanneer hier iets aan gedaan word. zolang ik geen belgacomTV heb ben ik genoodzaakt om een tv-abo bij een andere provider te nemen wat mij extra geld kost, zo'n €180 per jaar.
Ik heb al meerder maken telefoon gekregen van de concurentie met de vraag om bij hun digitaal tv te nemen en tot op heden heb ik dat altijd gewijgerd maar hoe langer ik moet wachten hoe meer zin ik krijg om over te stappen.
Ik verwacht van belgacom een beterde service en een tegemoetkoming omdat ik door hun toedoen elk jaar €180 moet uitgeven aan analoog abo
Wanneer o wanneer zal ik belgacomTV kunnen kijken
Bladzijde 1 / 1
je zit wellicht nog op trage adsl technologie, en zal moeten wachten tot vdsl2 technologie beschikbaar is. wanneer dat bij jou beschikbaar zal zijn kan ik niet zeggen, misschien iemand van Belgacom wel....
maar je kan daar geen schadevergoeding voor vragen, tenslotte verplicht niemand je te blijven waar je bent, je hebt gewoon pech van in een foute straat te wonen.... misschien ligt de schuld wel bij uw gemeente, want voor vdsl2 moet er een glasvezelkabel getrokken worden om de ROP te verbinden met het BGC glasvezel netwerk. in de meeste gevallen breken zie hiervoor enkele straten open. die werken moeten toegelaten worden door de gemeenten, meestal gaan die proberen om die werken te combineren met andere werken, bv heraanleg van nutsvoorzieningen. dus Belgacom is hier dan ook afhankelijk van.
mvg
maar je kan daar geen schadevergoeding voor vragen, tenslotte verplicht niemand je te blijven waar je bent, je hebt gewoon pech van in een foute straat te wonen.... misschien ligt de schuld wel bij uw gemeente, want voor vdsl2 moet er een glasvezelkabel getrokken worden om de ROP te verbinden met het BGC glasvezel netwerk. in de meeste gevallen breken zie hiervoor enkele straten open. die werken moeten toegelaten worden door de gemeenten, meestal gaan die proberen om die werken te combineren met andere werken, bv heraanleg van nutsvoorzieningen. dus Belgacom is hier dan ook afhankelijk van.
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.