Skip to main content
/files/44b1ce028e/Screen_Shot_2011-11-15_at_11.05.18.png 556x481
naar de helpdesk bellen en die moeten dit doorgeven naar de dienst e-services in een mail.... is een fout op e-service...


en dat is dus net wat ik al donderdag en maandag gedaan heb maar nog steeds niet opgelost !


beste



dit kan soms enkele dagen in beslag nemen. Het werkorder dient nl ook volledig administratief behandeld meestal automatisch maar sommigen dienen manueel behandeld. Vrijdag was een feestdag en dan is het vandaag nl erg kort dag. Probeer binnen enkele dagen even en anders navragen bij klantendienst op hun nummer 0800/22800 ivm het volledig afwerken van order



muisje


Beste benjamin17483,



Hetgeen muisje gepost heeft is volledig correct. Indien het binnen enkele dagen nog niet in orde is, dan kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.). We zullen het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.



Met vriendelijke groeten,



Eva




Sinds woensdag ben ik de bezitter van een PACK (telefonie - internet - Belgacom TV)



Alvorens gebruik te kunnen maken van de Belgacom TV Overal dient eservices geactiveerd te zijn. Om eservices te kunnen activeren moet je de factuur bij de hand hebben. Als nieuwe klant heb ik natuurlijk nog geen factuur. 'k Heb dus een dienst gekocht die ik de eerste maand niet kan gebruiken????



Telefonisch is het onmogelijk om met iemand in contact te komen.



Hoe kan ik verder?




Tof, wanneer je dan uiteindelijk iemand aan de lijn hebt, geeft die een ander nummer door waarop je moet bellen om de codes te verkrijgen voor de activatie van de eservices. Jammer genoeg moet dit gebeuren vanop het vaste telefoontoestel. MAAR ER IS GEEN VAST TELEFOON TOESTEL -ALLEEN GSM !!!!


Ik ondervind momenteel hetzelfde probleem als benjamin 17483.



Mijn Belgacom TV is al een week aangesloten en werkt (toch redelijk, met nog wat haperingen), maar niets van te merken op mijn e-services. Dat geeft dan inderdaad geen toegang tot TV Overal, want die optie hangt af van wat er op je e-services te vinden is.



Ik heb dit reeds tweemaal gemeld op de klantendienst en gisteren gaf men toe dat er een fout was gebeurd in de administratie van mijn aansluiting - gebeurt blijkbaar al eens meer - maar dat dit onmiddellijk zou worden rechtgezet (met een soort van "rescue" procedure), zou dezelfde dag nog moeten opgelost zijn.



(Nog) Niet dus ... wordt vervolgd !


Reageer