Belgacom TV... een onaangename start

  • 26 September 2013
  • 0 reacties
  • 418 Bekeken


Vandaag een week geleden (19/10) een pack besteld: internet comfort overal, Belgacom TV en 2x Proximus abonnement.


Het internet en de Proximus abonnementen had ik reeds, dus daarmee geen probleem. Maar... de TV...


Had afgesproken met Belgacom EPP-medewerkster dat ik de installatie zelf zou doen. Dit zou geen probleem zijn: de apparatuur (bbox en decoder) zou mij toegestuurd worden en de digitale TV zou na 2 à 3 werkdagen actief zijn.


Zaterdag (21/10) het materiaal reeds afgehaald in KIALA punt en alles geïnstalleerd, bekabeling en apparatuur.


Na een week nog niets gehoord te hebben besloot ik gisteren eens zelf naar Belgacom te bellen.


Daar vertelt men mij dat er een technieker moet langskomen?! Dit om de TV-lijn en VDSL2 te activeren.


Ik hoop dat ik die brave man niet moet betalen want ik heb de installatie al helemaal zelf gedaan. Ben enkel nog op het digitale TV signaal aan het wachten.


De 2 à 3 werkdagen zouden iets zijn wat men bij de verkoopsdienst 'de klant wijsmaakt' vertelde men mij! De eerstvolgende datum dat er een technieker zou kunnen langskomen zou pas op 15/10 zijn! Ik heb intussen de (analoge) Telenet kabel reeds opgezegd, zal plezant worden met 3 kids in huis...


Moet er ook speciaal een dag verlof voor inzetten.


Heb er eigenlijk geen goed gevoel bij. Dan vraag ik al eens een produkt bij en 't begint al op zo'n manier. NIET leuk!





Nog mensen met zo'n ervaringen?


Is er geen mogelijkheid om dit alles te versnellen?





Jo[ke]







0 reacties

Geen reactie

Reageer