Hallo,
Ik heb op 17 december 2010 Belgacom TV aangevraagd. Er moest eerst een technieker langskomen om dit te installeren. Vandaag, 11 januari 2010, is deze dan langsgeweest. De lijn werkte goed zei hij, en ik mocht beginnen aan de installatie. Alles ging goed tot het configuratiescherm. Het lukt me niet dit in te vullen aangezien mijn afstandsbediening dienst weigert. De lichtjes branden, heb ook batterijen eens veranderd, zoals de telefonische technische hulp me vroeg. Soit, die meneer wist het ook niet en zei dat er iets mis moest zijn met de afstandsbediening.... Mijn man is er dan mee naar een vriend geweest die ook Belgacom TV heeft en daar werkte onze afstandsbediening perfect... Als ik de toetsen op de decoder gebruik dan werkt het wel, maar hier kan ik uiteraard de cijfers van mijn abbonementsnummer niet mee invullen. Voorlopig kan ik dus niets doen. Ik heb wel nog geen sms gekregen dat de dienst is geactiveerd? Kan dit hieraan liggen? Wat ik raar vind, aangezien die technieker zei dat ik alles kon opstarten.
Komt iemand dit bekend voor?
Bladzijde 1 / 1
Uw afstandsbediening werkt wel bij uw kennis zijn btv?
Ben je zeker dat de afstandsbediening op BTV staat en niet op TV (zie toets bovenaan afstandsbediening)
Ben je zeker dat de afstandsbediening op BTV staat en niet op TV (zie toets bovenaan afstandsbediening)
Beste marie.6762,
inderdaad zoals Monocle reeds heeft gemeld, moet je zeker zijn dat de afstandsbediening op "Belgacom TV" staat en niet op "TV". Dit doe je door op de knop links bovenaan (2 pijlen) te duwen.
Als dit correct staat en het lukt nog niet, moet je gewoon eens de decoder herstarten en dan zou het moeten lukken. Je moet hiervoor de stroom van de decoder even onderbreken.
Mvg
Eva van Belgacom
inderdaad zoals Monocle reeds heeft gemeld, moet je zeker zijn dat de afstandsbediening op "Belgacom TV" staat en niet op "TV". Dit doe je door op de knop links bovenaan (2 pijlen) te duwen.
Als dit correct staat en het lukt nog niet, moet je gewoon eens de decoder herstarten en dan zou het moeten lukken. Je moet hiervoor de stroom van de decoder even onderbreken.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.