Skip to main content
Beste,

Ik weet niet wat jullie bij Belgacom onder klantenservice verstaan maar ik weet wel dat hetgeen ik ontvang op niets trekt.

Ik heb al meer dan 3 weken problemen met Belgacom TV en internet. Ik heb sinds vrijdag eindelijk een nieuwe (oude) decoder gekregen

waar blijkbaar ook het één en het ander aan schort. Installatie is alles behalve van een leien dakje

gelopen (heeft meer dan 2 uur op het configuratie-scherm gehangen met als oplossing een factory reset). Blijkt dat ik geen gebruik kan

maken van de net gemist service, waar ik uiteraard voor betaal. Ik durf zelfs niet te proberen om een film te huren want dan heb

ik toch een zwart scherm zonder geluid en ben ik mijn credit kwijt. Na enkele malen gebeld te hebben met de technische dienst, die zelfs

zo vriendelijk is van NIET terug te bellen als de verbinding verbreekt waarvoor dank, krijg ik de uitleg dat ze mij gaan terugbellen

binnen het uur. Dit resulteerde dat ik zelf 4 uur later heb teruggebeld met de melding dat het probleem is opgelost en

of ik voor hetzelfde probleem terug contact opneem!!! Bij mijn weten is er nog NIETS opgelost!!!

Dan krijg ik te horen dat ze dit moeten doorverwijzen naar het zogenaamde experten team en dat ze me gaan terugbellen.

Dit gebeurt dan ook wonder boven wonder maar dan wordt er alleen maar een samenvatting van mijn probleem gegeven met de

melding dat ik ga teruggebeld worden, wat natuurlijk nog niet gebeurd is!!! Waarvoor mijn dank!!! We zijn nu 24u later en

heb ik voor de 2e keer het voorrecht dat mijn B-Box spontaan reboot! Altijd leuk als je een film aan het opnemen bent!

Ik betaal maandelijks meer dan genoeg voor deze in mijn ogen ondertussen waardeloze poging tot TV en internet.

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Belgacom/Proximus en ik ben het beu om zo behandeld te worden.

Op geen enkele vraag ik een duidelijk antwoord. Neen ik krijg een sms om te zeggen dat mijn klacht afgesloten is en dat ze

mij gebeld hebben met een oplossing! WEL IK HEB NOOIT TELEFOON GEHAD!!!! Ik eis een service waar ik recht op

heb en waar ik meer dan genoeg voor betaal (195 €/maand) en niets voor terugkrijg!!

Groeten,

Nick Pelckmans

Een uiterst ontevreden klant!
Beste Mr Pelckmans,

blijkbaar heeft de technische dienst u vanmorgen opgebeld en zou het probleem nu toch opgelost zijn?

Alvast onze excuses voor deze ongemakken.

Mvg

Eva van Belgacom

Reageer