Ik probeer sinds enkele maanden de service pc tv te activeren, het blijkt dat de lijn onvoldoende
capaciteit bevat. Nochtans volgens de beschikbaarheidstest kan ik drie televisies aansluiten. Er
zijn momenteel 2 decoders aangesloten, waarvan één HD. De instellingen en runtime van de BBOX2
zijn in orde, full routed en runtime 60R109. Wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
hoe weet je dat van die capaciteit? krijg je die foutmelding ofzo?
op welk profiel zit je? log eens in op de webinterface van de modem via http://192.168.1.1/
mvg
op welk profiel zit je? log eens in op de webinterface van de modem via http://192.168.1.1/
mvg
De foutmelding krijg ik bij het activeren via de e-services, zie bijlage.
Normaal zit ik op het 8d-16,5/2 profiel, maar volgens "VDSL2Tool 2.0" heb ik het repair profiel met 8d-14,5/1. Zie bijlage.
Na een telefoontje met Belgacom, bleek mijn snelheid normaal te zijn, en was er geen sprake van een repair profiel
Na een telefoontje met Belgacom, bleek mijn snelheid normaal te zijn, en was er geen sprake van een repair profiel
profiel wordt door belgacom bepaald door afstand van de ROP & lijnverzwakking.
en momenteel zit u blijkbaar op het laagst mogelijk vdsl2 profiel, vandaar ook dat u die foutmelding krijgt. dit spreekt dan wel de eigen beschikbaarheidstest van belgacom tegen
mvg
en momenteel zit u blijkbaar op het laagst mogelijk vdsl2 profiel, vandaar ook dat u die foutmelding krijgt. dit spreekt dan wel de eigen beschikbaarheidstest van belgacom tegen
mvg
beschikbaarheidstest is niet altijd correct, staat ook zo op de pagina beschreven.
Beste stopmdm,
Als u op een profiel zit van 16,5Mbps en u hebt al 2 decoders dan kan u geen 3e decoder of TV on PC installeren.
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
Als u op een profiel zit van 16,5Mbps en u hebt al 2 decoders dan kan u geen 3e decoder of TV on PC installeren.
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.