Belgacom PC Security 2012 kan niet worden gedownload

  • 24 November 2011
  • 6 reacties
  • 1247 Bekeken

/files/21704c67d5/Belgacom_opties2.png 699x648

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste de link door Belgacom is verkeerd


Via deze link kan je het downloaden :

http://xsas.symantec.com/93639010/DnfFj70W2KZTZ0010BHayM//+/AaZG003N%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~/Norton_Download_Manager.exe?LNG=DUT&latest=false" rel="nofollow


mvg,

Patrick
Beste redseujac,

Indien het u nog steeds niet gelukt is om Belgacom PC Security 2012 te installeren mag u mij via privé-bericht uw klantgegevens doorsturen.

-klantnummer, telefoonnummer

Dan kunnen we uw dossier consulteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva

@Eva van Belgacom

Het is mij uiteindelijk gelukt om Belgacom PC Security 2012 te downloaden.

Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom men er in slaagde een verkeerde link te plaatsen zodat ik dagen en talloze pogingen nodig heb gehad om iets te downloaden waar ik recht op had. Bijna had ik zelf Norton Internet Security 2012 gekocht.

Men is niet goed bezig daar om goede klanten (Internet Intense!) te dienen zoals het hoort.

Hopelijk zal ik volgend jaar wel meteen het programma kunnen downloaden.

Ik heb trouwens nog een ander probleem met de e-services: telkens wanneer ik wil inloggen op mijn e-services account word ik geconfronteerd met het scherm om mijn wachtwoord te veranderen. Ik moet ieder keer mijn oud wachtwoord opgeven en een nieuw wachtwoord instellen. Zo heb ik al tientallen keren een ander wachtwoord moeten instellen. Dat is toch niet meer normaal! Zoals ik al zei: nie goe bezig daar...

Maar...wat zal er gedaan worden dat ik niet telkens van wachtwoord moet veranderen?
Reputatie 7
Badge +3
Normaal gezien moet de correcte link nu in orde zijn via de E-Services

Wat beterft je probleem met het inloggen op de E-Sevices verwijder je best eens de cookies van Belgacom in je internet browser.

Dan zou dit probleem zich niet meer voordoen.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-vista/Delete-your-Internet-cookies


mvg,


Patrick
@Patrick

De link via E-Services is inderdaad nu correct. Ik vroeg mij wel af waarom dat niet meteen het geval kon zijn. Dat had mij veel verloren tijd bespaard.

Na verwijderen cookies verloopt inloggen op e-services nu wel correct inderdaad. Bedankt voor de suggestie.

mvg

Jacques
Reputatie 7
Badge +3
Ja alles nog bij al nu in orde, graag gedaan

Maar Belgacom laat hier tegenwoordig veel steken vallen op alle gebied.

Reageer