Belgacom-non service : zo beu als kouwe pap

  • 19 April 2011
  • 1 reactie
  • 1053 Bekeken

Ik ben het kotsbeu om drie maanden of langer te moeten rondhossen om de fout van een belgacom medewerker rechtgezet te krijgen en overal waar ik dat probeer als misdadiger te worden bekeken.

Ik krijg al drie keer op rij een aanmaning voor een factuur die ik nooit toegestuurd kreeg.

Als ik dan naar de belgacomwinkel in mechelen ga, want via die telefoonlijn raak je na een kwartier cijfertjes drukken nog niet binnen, dan blijkt via een afdruk aldaar dat de factuur een samenvoegsel is van mijn kosten en die van mijn ex. Eigenaardig, want al 10 maanden verliep alles goed en in januari wordt plots alles van onze twee adressen samengevoegd.

Ik krijg een formulier mee dat de overname van de lijn op het ene adres door mijn ex moet regelen. bizar, want 10 maanden was dat niet nodig o de juiste factuur op het juiste adres te krijgen en nu plots wel. We vullen dat netjes in en verzenden het aan belgacom.

Intussen 31 maart komt echter de maning van de volgende periode. weer geen factuur gezien, noch ik , noch mijn ex. En weer, zo blijkt in de belgacomwinkel, alles bijeengeteld. We regelen het weer onder elkaar in het gedacht dat ze mss ons formulier nog niet verwerkt hebben.

Maar nu zou het dan toch in orde moeten zijn. Nee hoor vandaag weer een maningsbrief voor een factuur die ik weer niet kreeg en weer doet het bedrag vermoeden dat alles van beide klanten samengeteld is. En weer raak ik niet binnen en krijgt mijn ex na alle cijferspelletjes vermoedelijk de kuisvrouw van belgacom aan de lijn die haar blijkbaar niet verstaat. Behalve een boers " allooo, alloooo... aloo-oooo" komt er niets uit.

maar goed, in deze maning staat dat het factuur werd verzonden aan een skynetadres. Als ik dat napluis is dat blijkbaar ooit in lang vervlogen tijden van mij geweest maar nooit door ons gebruikt, ik heb immers een belgacom.net adres dat ik al meer dan 8 jaar gebruik, dat is twee jaar langer dan het bewuste skynetadres bestaat. En hoe komt dat we tot december wel netjes de facturen kregen en van januari af plots niet meer.

Maar het ergste is dat er een maand na inzending van een overnameformulier nog niets geregeld is , dat de facturen niet komen waar ze moeten zijn, dat Belgacom niet of nauwelijks bereikbaar is en dat je in de belgacomwinkel zo koud en achterdochtig bekeken wordt en er niet veel animo is om je echt te helpen. Het lijkt allemaal tegen de goesting, je bent een lastige klant.

maar als ik of jij op ons werk iets mis doen, dan moeten we dat zelf rechtzetten. Bij belgacom niet, daar moet je er als klant zelf maar achteraan blijven hossen.

1 reactie

Beste johanp,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantnr, telefoonnr, contactnr) even doorsturen.

Ik zal dit dan nakijken in onze systemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer