Belgacom Mobile Internet

  • 23 August 2011
  • 5 reacties
  • 3850 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1










Belgacom Mobile Internet
Surf met uw laptop wanneer en waar u wilt in België.

Uw USB-modem voor € 1 per dag surfen (vind ik zéér verwarrend !!)
Gratis mobiel internet in het weekend en op feestdagen (Belgacom-klanten)

Aanbod geldig van 16/08/2011 tot 06/11/2011



Hoe moet je dat verstaan ? Bij de apparatuur en configuratie staat verder














USB-modem


Prijs


Voor alle gebruik
Vodafone Mobile Connect 3G USB-modem (K3806)


€ 49 € 1 of € 39 (voorwaarden van het aanbod)


Verder nog:

Voorwaarden van het aanbod

  • Promo USB-modem: aanbieding geldig van 23/05/2011 t.e.m. 15/08/2011. Vodafone Mobile Broadband USB-Modem K3565 aan € 1 in plaats van € 49 voor elke inschrijving op een abonnement van 12 maanden op Mobile Internet Comfort en Favorite en voor elke inschrijving op een abonnement van 24 maanden op Mobile Internet Start en Daily. Vodafone Mobile Broadband USB-Modem K3565 aan € 39 in plaats van € 49 voor elke inschrijving op een abonnement van 12 maanden op Mobile Internet Start en Daily. Zolang de voorraad strekt. Of Promo gedurende 4 maanden uw abonnement tegen -50%. Geldig van 23/05/2011 t.e.m. 15/08/2011 voor elke nieuwe intekening van 12 maanden op Mobile Internet Comfort of Favorite.
  • Alle prijzen zijn inclusief btw en enkel geldig bij nationaal gebruik. De tarieven per uur worden gefactureerd aan € 0,2075/5 min.
  • De tarieven per MB worden gefactureerd per 1 kB.
  • Een gebruiksdag begint om 00.00 u en eindigt om 23.59 u.
Duurde die promo van de USB-stick voor 1€ nu tot 15/8/11 ? of loopt die door tot 6/11/2011 ???

Op zijn minst gezegd verwarrende reclame !! De USB sticks zijn al verschillende weken niet meer in voorraad....same story als met de Samsung Galaxy Tabs ?? Véél promotie maar géén voorraad. Wenkbrauw ophalen

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
In de voorwaarden staat nog de tekst van hun vorige actie over deze USB Modem, de actie is wel degelijk verlengd nu .


Hier in Leuven zijn zowel de Tab's als de USB modems in voorraad in de Belgacom Center in de Bondgenotenlaan

.

Het is inderdaad verwarrend die uitleg

Dat van 1 Euro per dag is voor reeds bestaanden Belgacom Internet Klanten die volgend abonnement nemen











Daily


€ 1,99 + € 1/surfdag


1 GB


€ 0,03/MB





Reputatie 7
Badge +1
Ja bedankt Patrick. Maar geef toe, maar Uw USB-modem voor € 1 per dag surfen betekent vlgs. mij zoveel als dat de modem 1€ per dag kost voor een abonnement van 24 maanden....aan bv. 15 dagen surfen per maand is dat 360€ voor een stick van 49€ zoals ze het formuleren, daar waar je hem voor 1€ krijgt ingeval je je volgens de voorwaarden abonneert....volledig fout uitgedrukt dus.
die modem aan €1, da's zo'n beetje een eeuwigdurende promotie, staat er al jaren op

maar zoals het nu beschreven staat is het inderdaad fout, dus mocht Eva dat eens willen melden aan de bevoegde instantie

mvg
Beste sinjoor71,

Patrick heeft gelijk:

Dat van 1 Euro per dag is voor reeds bestaanden Belgacom Internet Klanten die volgend abonnement nemen











Daily


€ 1,99 + € 1/surfdag


1 GB


€ 0,03/MB


De promotie loopt wel degelijk tot 06/11/2011. De datum bij de voorwaarden zal ik trouwens laten aanpassen.

Met vriendelijke groeten,

Eva


Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Eva, ik heb ondertussen een USB 3G stick gevonden voor mijn kozijn in Deurne (2100), Van den Hautelei, waar nog voorraad was. In Winkelcenter Wijnegem hebben ze al weken gaan sticks meer in voorraad....toch een gebrek in de organisatie vind ik.

Hij heeft inderdaad 1€ cash moeten betalen voor de USB-modem, de rest (abonnement voor datasim) komt met factuur. Historie opgelost voor mij.Lachen

Reageer