belgacom mobile internet

  • 10 July 2011
  • 3 reacties
  • 1421 Bekeken

Dag ,

Ik was j uist aan het kijken bij de mobiele internet prijzen voor start , comfort...

Nu kijk ik ook bij de voorwaarden op de belgacom internet mobiel pagina en zie dat als u geen usb stick nodig hebt dat er 4 maanden aan 1/2 prijs wordt geteld.

Maar op de pagina van deprijzen staat hier niets van. Is dit een vergissing of willen ze gewoon niet dat dit te veel in de aandacht komt?

Als 4 maanden aan 1/2 dan komt comfort al aan een betere totaal prijs per jaar.

Dus Eva of andere medewerkers gelieve uitsluitsel

dank u

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=internet_laptops&detailPage=mobile_conditons

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Er staat inderdaad:

Voorwaarden van het aanbod

  • Promo USB-modem: aanbieding geldig van 23/05/2011 t.e.m. 15/08/2011. Vodafone Mobile Broadband USB-Modem K3565 aan € 1 in plaats van € 49 voor elke inschrijving op een abonnement van 12 maanden op Mobile Internet Comfort en Favorite en voor elke inschrijving op een abonnement van 24 maanden op Mobile Internet Start en Daily. Vodafone Mobile Broadband USB-Modem K3565 aan € 39 in plaats van € 49 voor elke inschrijving op een abonnement van 12 maanden op Mobile Internet Start en Daily. Zolang de voorraad strekt.
  • Of Promo gedurende 4 maanden uw abonnement tegen -50%. Geldig van 23/05/2011 t.e.m. 15/08/2011 voor elke nieuwe intekening van 12 maanden op Mobile Internet Comfort of Favorite.
Je moet dus duidelijk de voorwaarden héél goed lezen....
Beste lucky,

sinjoor 71 heeft gelijk, altijd de voorwaarden goed lezen.

En als u niet zeker bent, kunt u steeds meer info inwinnen via onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.

U hebt inderdaad de keuze :

OF een USB-modem ter waarde van 49 EUR (Vodafone Mobile Broadband USB-Modem K3565) aan 1 EUR;

OF 4 maanden promo op het gekozen abonnement.


Met vriendelijke groeten,

Eva


Eva ,

maar als ik bij e-service kujk staat er niet van promoties voor internet op laptop.

Voor internet on gsm is er in e-service duidelijk te zien dat er promotie is.

Bij e -serrvice staat bij comfort gewoon 14€99 permaand ,


Reageer