belgacom mobile comfort 10 vraagje

  • 22 April 2012
  • 1 reactie
  • 346 Bekeken

hallo, zoals velen heb ik die mail gekregen waarin stond dat internet favorite gaat veranderen in internet overal maxi. Nu ben ik even gaan nakijken hoe het zat met mijn mobiel internet gebruik. voor zover ik dacht had ik bij mijn abonnement, belgacom mobile comfort 10, een bijkomend data pakket van 50 mb/maand dat mij vijf euro kost. Nu stond in die mail dat we 250mb gratis mobiel internet gaan krijgen, dus was ik van plan om dat pakketje van 50 mb op te zeggen, maar nu blijkt dat ik sinds juli ongeveer ook een mobiel datapakket van 1GB op mij abonnement heb staan, mobile internt comfort. Zowiezo kom ik niet aan 1GB qua verbruik met als gevolg dat ik sinds juli ongeveer al elke maand die vijf euro van die 50 mb voor niks aan het betalen ben.


Nu is mijn vraag, is die 1GB inbegrepen in mijn pack? ik heb een pack belgacom internet overal maxi nu dus. voorheen favorite. Of betaal ik dit nog eens apart ergens. als ik dit nog eens extra bovenop mijn abonnement aan het betalen ben zou ik dit het liefst zo snel mogelijk opzeggen omdat ik met die 250 mb ruimschoots zal toekomen qua mobiel internet verbruik.

het vreemde is nog eens dat het verbruik van die 1GB wel verschijnt in de hello proximus app op mijn vrouw haar iphone, maar niet op de hello belgacom app op mijn iphone. en wanneer ik op mijn telefoon de hello proximus app probeer krijg ik een foutmelding. mijn vrouw heeft een proximus abonnement en ik een belgacom inbegrepen bij mijn pack.


als iemand hier een licht op kan schijnen is dat zeer welkom.


1 reactie

Beste my cat is a cylon,

Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan kan ik uw gegevens nakijken en u een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer