Beantwoord

Belgacom lanceert TV Overal !



Toon eerste bericht

113 reacties

spijtig genoeg nog sreeds niet compatibel met een motorola xoom tablet :(
vrij logisch gezien de applicatie niet meer is geupdated sinds 02/07 - 't is nog altijd versie 1.0.1 die in de market staat.

mvg
vandaag werd tv overal android versie 1.1 gereleased, op het eerste zicht zie ik niet meteen veranderingen


Functies in deze versie:

  1. verbeterde stabiliteit van de player
  2. rechtzetting van een paar kleine foutjes in de interface

mvg

Reputatie 7
Badge +1
Gebeurf die update automatisch ?
normaal gezien zal je toestel melden dat er updates zijn in de android market, en dan kan je deze downloaden.

mvg

ik heb de indruk dat de nieuwe update niet echt een succes is, sedert ik hem binnen haalde blijft mijn beeld vaak haperen. heb dit vroeger nooit gehad, dus ik vrees dat de uodate er voor iets tussen zit

mvg
Via de laptop (pc) vind ik de beeldkwaliteit ook niet al te fameus natuurrlijk op een mobiel toestel met kleiner scherm zal dit allicht niet opvallen.

vg.
vandaag werd tv overal android versie 1.1.1 gereleased


Functies in deze versie:

  1. HTC phones fix
  2. ICS support (Android 4.0)
  3. Bug fixing
  4. Verbeterde videoplayer
mvg

Badge +1
Hopelijk denken ze er ook aan om VTMin het aanbod te steken van tv overal
de interesse van belgacom zal er wel zijn, maar de VMMa houden voorlopig de boot nog af blijkbaar....

mvg
Badge
Belgacom heeft zopas een nieuw persbericht verspreid, zie ->http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetail/ND_20120608_tv_everywhere.page

TV overal breidt uit met 6 nieuwe zenders: vtm, 2BE, Vitaya, vtmKzoom, JIM en anne
bedankt om het te laten weten, Herman....

da's positief, maar nu zal een commerciele lancering wel niet meer lang op zich laten wachten (vrees ik)

mvg
Reputatie 7
Badge +1


Sedert er ook de HD versies beschikbaar zijn op de laatste versie, is het beeld zelfs op een 20' scherm (PC) heel behoorlijk! Ik gebruik het nu heel courant, en dus vanaf vandaag gratis. Bij Yelo v. Telenet ook trouwens.

Reageer