Al sinds een maand of 7 probeer ik om mijn factuur NIET meer uitgeprint toegstuurd te krijgen per post. Zowat ALLES heb ik al geprobeerd ; ik heb een sponsoraccount van mijn werkgever dus ik krijg elke maand een factuur waarop staat dat ik het bedrag van 0,00 EUR moet betalen. Vrij belachelijk me dunkt. ALS ik die factuur dan wil zien zal ik ze online wel uit mijn e-services vissen. Zowel mijn werkgever als ikzelf hebben al op allerhande manieren geprobeerd om dat in orde te krijgen, maar kennelijk is het milieu niet zo belangrijk voor Proximus/Belgacom.
Kan dit aub EINDELIJK opgelost worden ? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ?
Bladzijde 1 / 1
Beste Kenny,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, e-mailadres) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, e-mailadres) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.