Belgacom-info via sms die niet voor mij bestemd is stopzetten

  • 6 September 2011
  • 1 reactie
  • 1025 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
sinds meer dan 1 jaar ontvang ik berichten per sms vh nr. +32476124710 van Belgacom, die niet voor mij bestemd zijn, over automatische betalingen die uitgevoerd zullen worden. Herhaalde mondelinge klachten bij een Belgacom verkooppunt leiden tot niets. Ik krijg daar te horen dat ze dit niet kunnen oplossen omdat men niet kan weten/vinden wie die opdracht tot deze berichten in gang gezet heeft. Ik wil deze berichten niet meer ontvangen en Belgacom biedt geen oplossing. Is er iemand die ook met dit soort berichten te maken heeft of gehad heeft? En hoe werd het opgelost?

1 reactie

Beste slb,

Een Belgacom klant zal foutief uw gsm nr. ingegeven hebben om deze berichten te ontvangen. Wij zullen nu moeten uitzoeken welke klant dit is.

Kunt u mij daarom via een privébericht zoveel mogelijk info bezorgen. Enerzijds uw eigen gegevens, naam, eventueel klantnr., tel.nr., maar zeker uw gsm nr. waar de berichten op toekomen. Indien u nog belangrijke info heeft in het sms bericht over de klant, dan kunt u ons dit ook bezorgen.

Wij gaan dan uitzoeken over welke klant dit gaat en de situatie rechtzetten, zodat u geen sms'en meer ontvangt.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer