Belgacom geeft alle internetklanten korting op Deezer

  • 1 March 2012
  • 3 reacties
  • 390 Bekeken



Belgacom biedt aan alle Belgacom Internet-klanten en Proximus-abonnees een exclusieve promotie op de muziekdienst Deezer. Zij kunnen tegen verminderde prijs van alle voordelen van Deezer genieten:



  • - 20 % op Deezer Premium (3,99 euro/maand in plaats van 4,99 euro) en
  • - 10 % op Deezer Premium Plus (8,99 euro/maand in plaats van 9,99 euro).
    [/list]
    De klanten met een http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/catalogue-topic/t_mobgen_intcomf.page" target="_blank hebben dankzij een exclusieve overeenkomst met Deezer al sinds eind 2011 gratis en onbeperkt toegang tot de online muziekcatalogus met meer dan 13 miljoen nummers op PC/Mac, smartphone of tablet.

    Meer info over het exclusieve aanbod van Belgacom op http://www.belgacom.be/deezer" target="_blank

    bron : belgacom

    mvg



3 reacties

destijds was de lancering van het deezer verhaal nogal een ontgoocheling... nu komen ze toch over de brug met een korting van €1 voor internetklanten. of dit het deezer verhaal succesvol gaat maken betwijfel ik, maar soit...

mvg
Badge +1
dit is een mooi gebaar maar ik vind het zo van de opzet is niet geslaagd met deezer laat ons een euro korting geven. We zullen dan wel zien hoe de mensen reageren. We kunnen nog altijd meer korting geven. Maarja dat is wat ik er van denk.
Ik mis nog altijd een deftige/eerlijke tegemoetkoming voor de mensen die vroeger gratis iTunes credits kregen; ik had er indertijd 10 per 2 maanden, da's dus, (ik ga even kort door de bocht rekenen) € 5/maand. Met de gratis games ben ik niets want ik heb enkel Macs staan (en foto's afdrukken doe ik niet, maar dat ligt natuurlijk niet aan Belgacom :)).
Nu krijg ik dus € 1 korting/maand op een Deezer abo. In mijn ogen is dit niet voldoende tov voorheen...
Ik geeft toe; iTunes was een geste die nu dan weg is, maar dat ze mensen met een Generation abo dan gratis Deezer geven, terwijl de mensen die vroeger wel een muzikale tegemoetkoming kregen nu in de kou blijven staan blijf ik raar vinden...

Ik val in herhaling want ik heb dat al meermaals gezegd op dit forum, maar ik heb nog geen bevredigend antwoord gekregen dus ik blijf proberen 🙂.

Reageer