Hallo, graag had ik geweten of de simkaart in de usb modem kan worden gebrukt in een smart phone ?
of moet ik een simkaart (voor free week-end internet gebruik) aanvragen bij proximus ? en zo ja, hoe moet ik dat dan aanvragen.
Met vriendelijke groet,
Graça.
Bladzijde 1 / 1
ik zou zeggen, probeer het eens :p
vroeger marcheerde dat in ieder geval, is wel niet praktisch natuurlijk, tenzij je meerdere gsm's hebt en je er ééntje kan reserveren voor data tijdens het weekend
normaal zou je niet mogen kunnen bellen/oproepen ontvangen op die sim
mvg
vroeger marcheerde dat in ieder geval, is wel niet praktisch natuurlijk, tenzij je meerdere gsm's hebt en je er ééntje kan reserveren voor data tijdens het weekend
normaal zou je niet mogen kunnen bellen/oproepen ontvangen op die sim
mvg
Niet bellen maar wél SMS-en geloof ik. dat kan op een tablet ook met een datasim. Lijkt me inderdaad niet handig met 2 toestellen te moeten rondlopen.En een smartphone waarmee je niet kan bellen lijkt me wat schizofreen...alhoewel bellen nu niet meer de belangrijkste fuinctie van een smartphone meer is.
Waarvoor gebruik je die datasim nu dan ? in je laptop ? want in een tablet heb je normaal geen USB-modem nodig.
Waarvoor gebruik je die datasim nu dan ? in je laptop ? want in een tablet heb je normaal geen USB-modem nodig.
Beste graça,
Dit kan, maar u kunt wel niet telefoneren.
Vraag bij Proximus (6000) naar de opties Mobile Internet op je lopende abonnement!
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dit kan, maar u kunt wel niet telefoneren.
Vraag bij Proximus (6000) naar de opties Mobile Internet op je lopende abonnement!
Met vriendelijke groeten,
Eva
ter info: je kan de kaart wel gebruiken om IP telefonie te gebruiken uiteraard. je kan dus bv bellen via uw italk lijn of via een andere voip provider.
dus kan je ook volledig telefoneren en ben je bereikbaar via telefoon...dus ook via smartphone.
dus kan je ook volledig telefoneren en ben je bereikbaar via telefoon...dus ook via smartphone.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.