Skip to main content
Ik nam reeds 6 maal contact op met de Belgacom hulplijn voor volgend probleem i.v.m. de aanmaak van een login voor Belgacom Fon:



In mijn e-Services ga ik naar "Mijn Belgacom Fon beheren".



Ik aanvaard de algemene voorwaarden en klik "Een account aanmaken" aan.



Ik vul een login in: mijnnaam@belgacomfon.be en hier krijg ik de foutmelding in het rood: deze login is niet geldig.



Nadat ik dit probleem 6maal heb uitgelegd aan de Belgacom medewerkers krijg ik telkens een andere uitleg, namelijk:



1. mijn internetadres is te oud, omdat het begint met sky.....



2. ik moet zelf geen login maken omdat deze zou worden toegekend door Belgacom



3. het probleem zou kunnen liggen aan de beveiliging van mijn bBox



Als ik dan verdere vragen stel dan krijg ik als antwoord dat Fon nog vrij nieuw is en dat de medewerker zelf niet zo goed op de hoogte is van dit probleem. Als oplossing zal een specialist mij zelf contacteren binnen de 10 minuten op mijn GSM. Op die specialist ben ik nu al gans de week aan het wachten!



Toch zou ik graag geholpen worden, daar deze toepassing voor mij heel interessant lijkt.

Geen reactie

Reageer