Belgacom-Fon hotspot

  • 28 February 2012
  • 6 reacties
  • 825 Bekeken

Misschien een ietwat rare vraag, maar tot hoever van een Belgacom-Fon hotspot heeft men een signaal? Is volgens mij wel interessant. In België, Portugal en Groot-Brittannië zijn er hotspots genoeg, maar in andere landen is het nog een stuk minder.

In ieder geval, bedankt bij voorbaat voor de reacties.

Luc. :-)

6 reacties

een fon hotspot komende van een bbox2 zou een bereik hebben van zo'n 20 meter, natuurlijk niet veel voor de functie te vervullen van hotspot

een toekomstige versie van de bbox zal hopelijk een groter bereik hebben

mvg
20 meter? Man, man, man, da's weinig. Je kan bij de mensen op de stoep gaan zitten. :-(
• Ja dat is inderdaad niet veel maar langs de andere kant vraag ik mij ook dikwijls af indien ze een zwaardere zender moesten insteken in hoe verre dit allemaal wel gezond is met al die electromagnetische stralingen rondom ons, want in sommige mensen zitten mss ook niet altijd ver van de bbox af !
Op den duur zou een bbox met twee wifi radio's moeten uitgevoerd worden ene voor privé wifi binnehuis en dan ene met sterker signaal voor fon met een antenneke buiten, maar wie gaat daar dan nog willen aan mee doen !
Mvg
Badge +1
Is inderdaad maar 20 meter bij een bbox2. Maar bij een fontenna kan je tot 200m.
• Dus in de praktijk als ik eens een berekeningsken maak wil dit zeggen ca 45 m ipv ca 20 m als je hem aan de bbox moest hangen.

Mvg
45 ipv 20 meter is inderdaad een heel verschil. Op plaatsen waar verschillende abonnees zijn die hun 'hotspot' activeren zal het zeer interessant zijn.

Reageer