Skip to main content
Beste



Het is voor mij onmogelijk een Belgacom Fon account aan te maken.



Wanneer ik inlog op de belgacom e-services kan ik naar "internet opties" gaan. Echter wanneer ik druk op "mijn FON activeren" , dan komt er steeds weer een error. Het Belgacom personeel in het center kan mij ook niet verder helpen, vermits ik correct inlog op mijn e-services.



Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost geraken want dit sleept al erg lang aan...



Alvast bedankt

Je kan eens proberen te bellen naar de klantendienst.




Beste Kris,



Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) bezorgen.



Dan zal ik uw gegevens doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u zo snel mogelijk kunnen verder helpen.



Met vriendelijke groeten,



Eva




heb ook net fon van belgacom`





hoe kan ik nu als nieuwe klant de datum van mijn factuur en mijn activerings nummer als ik nog geen heb gehad





heb zo n 10 tal codes al uitgeprobeerd



en als noodlijn naar 0800 gebeld





ze gingen terug bellen om 19 uur



nu is het 21,46





help


Reageer