Beste
Het is voor mij onmogelijk een Belgacom Fon account aan te maken.
Wanneer ik inlog op de belgacom e-services kan ik naar "internet opties" gaan. Echter wanneer ik druk op "mijn FON activeren" , dan komt er steeds weer een error. Het Belgacom personeel in het center kan mij ook niet verder helpen, vermits ik correct inlog op mijn e-services.
Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost geraken want dit sleept al erg lang aan...
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Je kan eens proberen te bellen naar de klantendienst.
Beste Kris,
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) bezorgen.
Dan zal ik uw gegevens doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u zo snel mogelijk kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) bezorgen.
Dan zal ik uw gegevens doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u zo snel mogelijk kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
heb ook net fon van belgacom`
hoe kan ik nu als nieuwe klant de datum van mijn factuur en mijn activerings nummer als ik nog geen heb gehad
heb zo n 10 tal codes al uitgeprobeerd
en als noodlijn naar 0800 gebeld
ze gingen terug bellen om 19 uur
nu is het 21,46
help
hoe kan ik nu als nieuwe klant de datum van mijn factuur en mijn activerings nummer als ik nog geen heb gehad
heb zo n 10 tal codes al uitgeprobeerd
en als noodlijn naar 0800 gebeld
ze gingen terug bellen om 19 uur
nu is het 21,46
help
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.