Ik heb mijn login gemaakt alsook mijn paswoord begin deze week!
Ik heb proberen inloggen via mijn vast internetlijn op te testen ,lukt niet (paswoord of login verkeerd) , heb dan mijn paswoord opnieuw ingegeven en 24 uren gewacht! resultaat hetzelfde probleem, helpdesk van belgacom, dame zegt gewoon, u hebt een verkeerde login of paswoord gebruikt, gemakkelijke manier om er vanaf te komen.
Heb nu nogmaals mijn paswoord aangepast en zal morgen nogmaals proberen.
Ik hoop dat er iemand is bij Belgacom die zo een probleem kan analyseren op een proffesionele manier.
hopende op een antwoord,
Walter
Bladzijde 1 / 1
beste
login ingeven als
mijnlogin@belgacomfon.be
dus zonder spatie tussen mijnlogin en @belgacomfon.be (want zo staat het in e-services)
paswoord is 8 karakters, waarvan minstens 1 letter en minstens 1 cijfer
als dat niet werkt zal het iets voor Eva zijn
mvg
login ingeven als
mijnlogin@belgacomfon.be
dus zonder spatie tussen mijnlogin en @belgacomfon.be (want zo staat het in e-services)
paswoord is 8 karakters, waarvan minstens 1 letter en minstens 1 cijfer
als dat niet werkt zal het iets voor Eva zijn
mvg
Geachte,
bedankt, heb dit allemaal meerdere geprobeerd.
login juist zoall je kan zien op e service bij belgacomfon
paswoord juist .
Ik zou dit morgennammidag gebruiken?
groetjes, Walter
bedankt, heb dit allemaal meerdere geprobeerd.
login juist zoall je kan zien op e service bij belgacomfon
paswoord juist .
Ik zou dit morgennammidag gebruiken?
groetjes, Walter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.